Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Tirgzinības plānošana mazajā uzņēmumā |
Title in English |
Marketing Planning for Small Enterprise |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
I.Andersone |
Reviewer |
Dr.oec., doc. R.Greitāne |
Abstract |
Bakalaura darba nosaukums Tirgzinības plānošana mazajā uzņēmumā.
Autore bakalaura darba pirmajā daļā izpētīja un analizēja mārketinga procesu uzņēmumā, kas ietver mārketinga pamatelementus, būtību un mērķus, tā attīstības tendences. Pamatojoties uz literatūras referatīvo analīzi, tika izskatīts mārketinga plānošanas process uzņēmumā un stratēģiskās plānošanas nozīme tajā. Otrajā daļā autore raksturoja lielo izmēru apavu veikalu Apavi 40 +, veica SVID analīzi, konkurences analīzi, tirgus segmenta un mērķtirgus raksturojumu. Autore izstrādāja mārketinga aktivitāšu plānu 2015. gadam.
Izpētot lielo izmēru apavu veikala Apavi 40 + darbību, autore secina, ka ir nepieciešama efektīvāka mārketinga plānošana, kā rezultātā tika izstrādāts mārketinga aktivitāšu plāns 2015. gadam, kas sekmēs atpazīstamību, klientu loka paplašināšanos un ienākumu palielināšanos.
Bakalaura darba rezultāti apkopoti secinājumos un priekšlikumos.
Bakalaura darba apjoms 59 lapas. Tas sastāv no 2 daļām un 6 sadaļām, kurās ietvertas 10 tabulas un 9 attēli.
Bakalaura darbā tika izmantoti 36 bibliogrāfiskie avoti. |
Keywords |
Tirgzinības plānošana mazajā uzņēmumā |
Keywords in English |
Marketing Planning for Small Enterprise |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
31.05.2014 18:03:26 |