Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Tirgzinību attīstība apdrukas uzņēmumā
Nosaukums angļu valodā Marketing Development in Printing Company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs R.Greitāne
Recenzents Mg.oec. asist. I.Eriņa
Anotācija Bakalaura darba tēma ir Tirgzinību attīstība apdrukas uzņēmumā. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un novērtēt mārketinga attīstību, un izstrādāt praktiski pielietojamu mārketinga kompleksu apdrukas uzņēmumā. Bakalaura darbs sastāv no ievada, divām galvenajām daļām un nobeiguma. Analītiskajā apskata daļā tiek aplūkotas mārketinga definīcijas, apkopotas mārketinga attīstības tendences un apkopots teorētiskais materiāls par mārketinga darbību kompleksu interneta mārketingā. Pētījumu un aprēķinu daļā ir raksturota uzņēmuma SIA Labdruka darbība, izvērtēti galvenie uzņēmuma finanšu rādītāji un novērtēta mārketinga attīstība uzņēmumā SIA Labdruka. Bakalaura darba nobeigumā ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi par mārketinga kompleksa pielietošanu uzņēmumā. Bakalaura darbs ir izstrādāts latviešu valodā. Bakalaura darba apjoms - 61 lpp., 8 tabulas, 29 attēli, 4 pielikumi un 29 izmantotās literatūras avoti.
Atslēgas vārdi Tirgzinību attīstība apdrukas uzņēmumā
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing Development in Printing Company
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2014 23:31:47