Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tirgzinību attīstība apdrukas uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing Development in Printing Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
R.Greitāne |
Recenzents |
Mg.oec. asist. I.Eriņa |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir Tirgzinību attīstība apdrukas uzņēmumā.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un novērtēt mārketinga attīstību, un izstrādāt praktiski pielietojamu mārketinga kompleksu apdrukas uzņēmumā.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, divām galvenajām daļām un nobeiguma.
Analītiskajā apskata daļā tiek aplūkotas mārketinga definīcijas, apkopotas mārketinga attīstības tendences un apkopots teorētiskais materiāls par mārketinga darbību kompleksu interneta mārketingā.
Pētījumu un aprēķinu daļā ir raksturota uzņēmuma SIA Labdruka darbība, izvērtēti galvenie uzņēmuma finanšu rādītāji un novērtēta mārketinga attīstība uzņēmumā SIA Labdruka.
Bakalaura darba nobeigumā ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi par mārketinga kompleksa pielietošanu uzņēmumā.
Bakalaura darbs ir izstrādāts latviešu valodā. Bakalaura darba apjoms - 61 lpp., 8 tabulas, 29 attēli, 4 pielikumi un 29 izmantotās literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Tirgzinību attīstība apdrukas uzņēmumā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing Development in Printing Company |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2014 23:31:47 |