Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Tirgzinību attīstība apdrukas uzņēmumā |
Title in English |
Marketing Development in Printing Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
R.Greitāne |
Reviewer |
Mg.oec. asist. I.Eriņa |
Abstract |
Bakalaura darba tēma ir Tirgzinību attīstība apdrukas uzņēmumā.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un novērtēt mārketinga attīstību, un izstrādāt praktiski pielietojamu mārketinga kompleksu apdrukas uzņēmumā.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, divām galvenajām daļām un nobeiguma.
Analītiskajā apskata daļā tiek aplūkotas mārketinga definīcijas, apkopotas mārketinga attīstības tendences un apkopots teorētiskais materiāls par mārketinga darbību kompleksu interneta mārketingā.
Pētījumu un aprēķinu daļā ir raksturota uzņēmuma SIA Labdruka darbība, izvērtēti galvenie uzņēmuma finanšu rādītāji un novērtēta mārketinga attīstība uzņēmumā SIA Labdruka.
Bakalaura darba nobeigumā ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi par mārketinga kompleksa pielietošanu uzņēmumā.
Bakalaura darbs ir izstrādāts latviešu valodā. Bakalaura darba apjoms - 61 lpp., 8 tabulas, 29 attēli, 4 pielikumi un 29 izmantotās literatūras avoti. |
Keywords |
Tirgzinību attīstība apdrukas uzņēmumā |
Keywords in English |
Marketing Development in Printing Company |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
30.05.2014 23:31:47 |