Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Tirgzinību attīstība apdrukas uzņēmumā
Title in English Marketing Development in Printing Company
Department 22100 Institute of Production and Entrepreneurship
Scientific advisor R.Greitāne
Reviewer Mg.oec. asist. I.Eriņa
Abstract Bakalaura darba tēma ir Tirgzinību attīstība apdrukas uzņēmumā. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un novērtēt mārketinga attīstību, un izstrādāt praktiski pielietojamu mārketinga kompleksu apdrukas uzņēmumā. Bakalaura darbs sastāv no ievada, divām galvenajām daļām un nobeiguma. Analītiskajā apskata daļā tiek aplūkotas mārketinga definīcijas, apkopotas mārketinga attīstības tendences un apkopots teorētiskais materiāls par mārketinga darbību kompleksu interneta mārketingā. Pētījumu un aprēķinu daļā ir raksturota uzņēmuma SIA Labdruka darbība, izvērtēti galvenie uzņēmuma finanšu rādītāji un novērtēta mārketinga attīstība uzņēmumā SIA Labdruka. Bakalaura darba nobeigumā ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi par mārketinga kompleksa pielietošanu uzņēmumā. Bakalaura darbs ir izstrādāts latviešu valodā. Bakalaura darba apjoms - 61 lpp., 8 tabulas, 29 attēli, 4 pielikumi un 29 izmantotās literatūras avoti.
Keywords Tirgzinību attīstība apdrukas uzņēmumā
Keywords in English Marketing Development in Printing Company
Language lv
Year 2014
Date and time of uploading 30.05.2014 23:31:47