Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Spēles „Fearless Wheels” attīstība, izmantojot mākslīgā intelekta risinājumus |
Nosaukums angļu valodā |
Further Development of the Game „Fearless Wheels” Using Solutions of Artificial Intelligence |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
A.Anohina-Naumeca |
Recenzents |
M.Ekmanis, NBS ŠB SAC Informācijas sistēmu daļas Elektronisko ziņojumu sistēmas nodaļas datortīkla a |
Anotācija |
Darbā ir pētīta mākslīgā intelekta risinājumu izmantošana videospēlēs, ar mērķi tos izmantot tālākai spēles Fearless Wheels attīstībai. Mākslīgā intelekta pielietojums videospēļu jomā ir atšķirīgs no tā pielietojuma datorzinātnēs, tomēr spēlēs izmantotie daudzi risinājumi nāk tieši no datorzinātnes. Darbā ir izpētīti risinājumi, kas varētu būt lietderīgi, lai izveidotu virtuālo spēlētāju (pretinieku) aģentus to izmantošanai minētajā spēlē. Darba ietvaros ir izstrādāts arī prototips, kas demonstrē šo izvēlēto risinājumu pielietojumu.
Darba pamattekstā ir 52 lappuses, 25 attēli, 1 tabula un 8 nosaukumu informācijas avoti, darbam pievienots 1 pielikums. |
Atslēgas vārdi |
Videospēle, Mākslīgais intelekts, Intelektuālais aģents |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Video Game, Artificial Intelligence, Intelligent Agent |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2014 15:39:52 |