Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Spēles „Fearless Wheels” attīstība, izmantojot mākslīgā intelekta risinājumus
Nosaukums angļu valodā Further Development of the Game „Fearless Wheels” Using Solutions of Artificial Intelligence
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs A.Anohina-Naumeca
Recenzents M.Ekmanis, NBS ŠB SAC Informācijas sistēmu daļas Elektronisko ziņojumu sistēmas nodaļas datortīkla a
Anotācija Darbā ir pētīta mākslīgā intelekta risinājumu izmantošana videospēlēs, ar mērķi tos izmantot tālākai spēles Fearless Wheels attīstībai. Mākslīgā intelekta pielietojums videospēļu jomā ir atšķirīgs no tā pielietojuma datorzinātnēs, tomēr spēlēs izmantotie daudzi risinājumi nāk tieši no datorzinātnes. Darbā ir izpētīti risinājumi, kas varētu būt lietderīgi, lai izveidotu virtuālo spēlētāju (pretinieku) aģentus to izmantošanai minētajā spēlē. Darba ietvaros ir izstrādāts arī prototips, kas demonstrē šo izvēlēto risinājumu pielietojumu. Darba pamattekstā ir 52 lappuses, 25 attēli, 1 tabula un 8 nosaukumu informācijas avoti, darbam pievienots 1 pielikums.
Atslēgas vārdi Videospēle, Mākslīgais intelekts, Intelektuālais aģents
Atslēgas vārdi angļu valodā Video Game, Artificial Intelligence, Intelligent Agent
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 27.05.2014 15:39:52