Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Spēles „Fearless Wheels” attīstība, izmantojot mākslīgā intelekta risinājumus |
Title in English |
Further Development of the Game „Fearless Wheels” Using Solutions of Artificial Intelligence |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
A.Anohina-Naumeca |
Reviewer |
M.Ekmanis, NBS ŠB SAC Informācijas sistēmu daļas Elektronisko ziņojumu sistēmas nodaļas datortīkla a |
Abstract |
Darbā ir pētīta mākslīgā intelekta risinājumu izmantošana videospēlēs, ar mērķi tos izmantot tālākai spēles Fearless Wheels attīstībai. Mākslīgā intelekta pielietojums videospēļu jomā ir atšķirīgs no tā pielietojuma datorzinātnēs, tomēr spēlēs izmantotie daudzi risinājumi nāk tieši no datorzinātnes. Darbā ir izpētīti risinājumi, kas varētu būt lietderīgi, lai izveidotu virtuālo spēlētāju (pretinieku) aģentus to izmantošanai minētajā spēlē. Darba ietvaros ir izstrādāts arī prototips, kas demonstrē šo izvēlēto risinājumu pielietojumu.
Darba pamattekstā ir 52 lappuses, 25 attēli, 1 tabula un 8 nosaukumu informācijas avoti, darbam pievienots 1 pielikums. |
Keywords |
Videospēle, Mākslīgais intelekts, Intelektuālais aģents |
Keywords in English |
Video Game, Artificial Intelligence, Intelligent Agent |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
27.05.2014 15:39:52 |