Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Spēles „Fearless Wheels” attīstība, izmantojot mākslīgā intelekta risinājumus
Title in English Further Development of the Game „Fearless Wheels” Using Solutions of Artificial Intelligence
Author Aleksejs Mjaliks
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor A.Anohina-Naumeca
Reviewer M.Ekmanis, NBS ŠB SAC Informācijas sistēmu daļas Elektronisko ziņojumu sistēmas nodaļas datortīkla a
Abstract Darbā ir pētīta mākslīgā intelekta risinājumu izmantošana videospēlēs, ar mērķi tos izmantot tālākai spēles Fearless Wheels attīstībai. Mākslīgā intelekta pielietojums videospēļu jomā ir atšķirīgs no tā pielietojuma datorzinātnēs, tomēr spēlēs izmantotie daudzi risinājumi nāk tieši no datorzinātnes. Darbā ir izpētīti risinājumi, kas varētu būt lietderīgi, lai izveidotu virtuālo spēlētāju (pretinieku) aģentus to izmantošanai minētajā spēlē. Darba ietvaros ir izstrādāts arī prototips, kas demonstrē šo izvēlēto risinājumu pielietojumu. Darba pamattekstā ir 52 lappuses, 25 attēli, 1 tabula un 8 nosaukumu informācijas avoti, darbam pievienots 1 pielikums.
Keywords Videospēle, Mākslīgais intelekts, Intelektuālais aģents
Keywords in English Video Game, Artificial Intelligence, Intelligent Agent
Language lv
Year 2014
Date and time of uploading 27.05.2014 15:39:52