Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Klienta apmierinātības novērtējums bankā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Evaluation of bank customer satisfaction" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec., lekt. L.Kamola |
Recenzents |
Mg.oec., pr.doc. N.Semjonova |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Irina Geca
Bakalaura darba zinatniskais vadītājs: Mg. oec., lektore L. Kamola
Bakalaura darba temats: Klienta apmierinātības novērtējums bankā
Bakalaura darba apjoms: 52 lapas, darbs sastāv no ievada, teorētiskās, analītiskās un praktiskās daļas un nobeiguma. Darbā ietvaros ir 16 attēli. 1 tabulu. Darbam ir 3 pielikumi. Darbā izmantoti 32 bibliogrāfiskie avoti
Bakalaura darba izmantotie materiāli: darbā izmantota teorētiskās atziņas par klientu apmierinātību, speciālā un vispārēja ekonomiskā statistika, Latvijas komercbankas statistika. Seb bankas publicētie dati un preses avoti.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Aplūkota un izanalizēta teorētiskā informācija par klienta jēdzienu. Veikta izpēta klientu apmierinātības un uzvedībus modeļu izpēte. Aplūkot klienta tipi un to uzvedības ietekmejošie faktori. Izanalizēts bankas pakalpojumi un nosacījumi pret klientu. Izstrādāta un veikta aptauja par divām konkurējošām bankām. Banku darbību, pakalpojuma klāstu un klientu izvēle par labu bankai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Geca.I Klienta apmierinātības novērtējums bankā: Bakalaura darbs/ Zinātn. vadītāja Kamola.L. Datorsalikums.- Rīga: RTU, 2014.- 54 lpp |
Atslēgas vārdi |
Klienta apmierinātības novērtējums bankā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Evaluation of bank customer satisfaction |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2014 19:45:43 |