Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu apmierinātības līmeni ietekmējošie faktori Latvijas komunikāciju pakalpojumu sektorā |
Nosaukums angļu valodā |
Factors Affecting Customer Satisfaction in the Communication Services Sector of Latvia |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Jeļena Titko |
Recenzents |
Leonards Budņiks |
Anotācija |
Bakalaura darba autore analizē un sistematizē klientu apmierinatības faktorus mobilo telekomunikāciju pakalpojumu industrijā, kā arī apraksta klientu apmierinatības svarīgumu Latvijas mobilo operatoru sektorā. Darba ietvaros autore veica Latvijas iedzīvotāju (mobilo pakalpojumu lietotāju) aptauju, lai noteiktu klientu apmierinatību un lojalitāti ietekmējošus faktorus. Aptaujas rezultātā tika noskaidrots, ka galvenie faktori ir saistīti ar maksājumu apjomiem. Savukārt, klientu apkalpošanas kvalitātes faktori ir mazāk svarīgi. Pētījuma rezultāti ir noderīgi dažādām ieinteresētām pusēm telekomunikāciju industrijā.
Bakalaura darbs sastāv no divām daļām: analītiskās daļas Attīstības tendences telekomunikāciju industrijā un praktiskās daļas Klientu apmierinatību ietekmējošie faktori telekomunikāciju industrijā. Bakalaura darbs ietver 5 tabulas un 21 attēlu. Tā apjoms ir 50 lappuses (neieskaitot pielikumu). Literatūras saraksts satur 46 informācijas avotus. |
Atslēgas vārdi |
Klientu apmierinātības līmeni ietekmējošie faktori Latvijas komunikāciju pakalpojumu sektorā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Factors Affecting Customer Satisfaction in the Communication Services Sector of Latvia |
Valoda |
eng |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2014 15:25:52 |