Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Klientu apmierinātības līmeni ietekmējošie faktori Latvijas komunikāciju pakalpojumu sektorā
Nosaukums angļu valodā Factors Affecting Customer Satisfaction in the Communication Services Sector of Latvia
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Jeļena Titko
Recenzents Leonards Budņiks
Anotācija Bakalaura darba autore analizē un sistematizē klientu apmierinatības faktorus mobilo telekomunikāciju pakalpojumu industrijā, kā arī apraksta klientu apmierinatības svarīgumu Latvijas mobilo operatoru sektorā. Darba ietvaros autore veica Latvijas iedzīvotāju (mobilo pakalpojumu lietotāju) aptauju, lai noteiktu klientu apmierinatību un lojalitāti ietekmējošus faktorus. Aptaujas rezultātā tika noskaidrots, ka galvenie faktori ir saistīti ar maksājumu apjomiem. Savukārt, klientu apkalpošanas kvalitātes faktori ir mazāk svarīgi. Pētījuma rezultāti ir noderīgi dažādām ieinteresētām pusēm telekomunikāciju industrijā. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām: analītiskās daļas Attīstības tendences telekomunikāciju industrijā un praktiskās daļas Klientu apmierinatību ietekmējošie faktori telekomunikāciju industrijā. Bakalaura darbs ietver 5 tabulas un 21 attēlu. Tā apjoms ir 50 lappuses (neieskaitot pielikumu). Literatūras saraksts satur 46 informācijas avotus.
Atslēgas vārdi Klientu apmierinātības līmeni ietekmējošie faktori Latvijas komunikāciju pakalpojumu sektorā
Atslēgas vārdi angļu valodā Factors Affecting Customer Satisfaction in the Communication Services Sector of Latvia
Valoda eng
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 26.05.2014 15:25:52