Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Klientu apmierinātības līmeni ietekmējošie faktori Latvijas komunikāciju pakalpojumu sektorā |
Title in English |
Factors Affecting Customer Satisfaction in the Communication Services Sector of Latvia |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Jeļena Titko |
Reviewer |
Leonards Budņiks |
Abstract |
Bakalaura darba autore analizē un sistematizē klientu apmierinatības faktorus mobilo telekomunikāciju pakalpojumu industrijā, kā arī apraksta klientu apmierinatības svarīgumu Latvijas mobilo operatoru sektorā. Darba ietvaros autore veica Latvijas iedzīvotāju (mobilo pakalpojumu lietotāju) aptauju, lai noteiktu klientu apmierinatību un lojalitāti ietekmējošus faktorus. Aptaujas rezultātā tika noskaidrots, ka galvenie faktori ir saistīti ar maksājumu apjomiem. Savukārt, klientu apkalpošanas kvalitātes faktori ir mazāk svarīgi. Pētījuma rezultāti ir noderīgi dažādām ieinteresētām pusēm telekomunikāciju industrijā.
Bakalaura darbs sastāv no divām daļām: analītiskās daļas Attīstības tendences telekomunikāciju industrijā un praktiskās daļas Klientu apmierinatību ietekmējošie faktori telekomunikāciju industrijā. Bakalaura darbs ietver 5 tabulas un 21 attēlu. Tā apjoms ir 50 lappuses (neieskaitot pielikumu). Literatūras saraksts satur 46 informācijas avotus. |
Keywords |
Klientu apmierinātības līmeni ietekmējošie faktori Latvijas komunikāciju pakalpojumu sektorā |
Keywords in English |
Factors Affecting Customer Satisfaction in the Communication Services Sector of Latvia |
Language |
eng |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
26.05.2014 15:25:52 |