Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
„Lokano un masīvo atbalstsienu konstruktīvais un ekonomiskais salīdzinājums” („Kantora ielas posma rekonstrukcija Rīgā”) |
Nosaukums angļu valodā |
„Constructive and Economical Comparison of Flexible and Solid Retaining Walls” („Reconstruction of Kantora Street Section in Riga”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Lekt. A.Paeglītis |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba tēma Lokano un masīvo atbalstsienu konstruktīvais un ekonomiskais salīdzinājums. Atbalstsiena ir inženiertehnisko būvju veids, kas tiek pielietots vairākos gadījumos. Šāda tipa celtnes var būt nepieciešamas būvējot ceļus vietas ar paugurainu apvīdu, aizsargājot upes krastus pret erozijas iedarbību un ūdenskrātuves tuvu esošus rajonus pret plūdiem, izbūvējot tilta krasta balstus, kā arī vairāku veidu atbalstsienas tiek pielietotas organizējot būvdarbu vietas priekš, remonta vai celtniecības darbiem.
Šajā darbā tiek apskatītas divu veidu atbalstsienu konstrukcijas, kas ļauj vairāk izprast to būtību, konstrukcijas īpašības un atsevišķo veidu pielietojuma ekonomisko aspektu.
Skatoties uz visu iepriekš minēto šī tēmu var uzskatīt par īpaši aktuālu.
Inženierprojekta tēma ir Kantora ielas rekonstrukcija Rīgā.
Darba uzdevums ir veikt ielas rekonstrukciju, jo šī ielas tehnisko stāvokli nevar uzskatīt par apmierinošo, kā arī iela ir jāpārprojektē sakarībā ar iespējamo intensitātes pieaugumu.
Darba kopējais apjoms ir 163 lapas, tai skaitā 35 tabulas, 66 attēli, 32 rasējumi. |
Atslēgas vārdi |
Lokano un masīvo atbalstsienu konstruktīvais un ekonomiskais salīdzinājums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Constructive and economical comparison of flexible and solid retaining walls |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2014 20:27:55 |