Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Mārketinga stratēģijas izstrādāšana uzņēmumā"
Nosaukums angļu valodā "Development of marketing strategy in a company"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Dr.oec, doc. I.Andersone
Recenzents Mg.oec., lekt. B.Levina
Anotācija Mārketinga un mārketinga stratēģijas būtības un nozīmes pētīšana, mārketinga stratēģijas izstrādāšanas posmu noteikšana, iespējamo mārketinga stratēģiju veidu noteikšana un analīze. Mārketinga stratēģijas izstrādāšanas posmu piemērošana konkrēta uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanai. Konkrēta uzņēmuma rūpīga iekšējās un ārējās vides analīze, datu apstrāde un analīze, secinājumu un priekšlikumi.
Atslēgas vārdi Mārketinga stratēģijas izstrādāšana uzņēmumā
Atslēgas vārdi angļu valodā Development of marketing strategy in a company
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 22.05.2014 09:36:23