Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Mārketinga stratēģijas izstrādāšana uzņēmumā"
Title in English "Development of marketing strategy in a company"
Author Anete Dīcmane
Department 22067 Division of Continuing Education of Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Dr.oec, doc. I.Andersone
Reviewer Mg.oec., lekt. B.Levina
Abstract Mārketinga un mārketinga stratēģijas būtības un nozīmes pētīšana, mārketinga stratēģijas izstrādāšanas posmu noteikšana, iespējamo mārketinga stratēģiju veidu noteikšana un analīze. Mārketinga stratēģijas izstrādāšanas posmu piemērošana konkrēta uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanai. Konkrēta uzņēmuma rūpīga iekšējās un ārējās vides analīze, datu apstrāde un analīze, secinājumu un priekšlikumi.
Keywords Mārketinga stratēģijas izstrādāšana uzņēmumā
Keywords in English Development of marketing strategy in a company
Language lv
Year 2014
Date and time of uploading 22.05.2014 09:36:23