Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Attīstības stratēģija e-grāmatu industrijai
Nosaukums angļu valodā Development Strategy For E-Book Industry
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Maksims Jegorovs
Recenzents Andrejs Koliškins
Anotācija Anotācija Konkurētspējīga un veiksmīga attīstība Amazon e-grāmatu mazumtirgotāju biznesam Savienotajās Valstīs ASV e-grāmatu mazumtirdzniecības nelabvēlīgās vides dēl, Amazon tirugs akcijas vērtība ir nokritusies pēdējo gadu laikā, proti, 90% 2010. gadā un 67% 2013. gadā. Tas noticis tādēļ, ka konkurējošās firmas piedāvā lielāku izvēles klāstu un samazina cenas tehnoloģisko attīstību dēļ, un patērētāju izglītotības dēļ. Par spīti Amazon vadībai tirgū, tam tomēr draud tirgus akciju krišanās, piegādātāju un konkurentu stratēģisko mēginājumu dēļ iekarot tirgu. Šī disertācija piedāvā veiksmīgu un konkurētspējīgu risinājumu Amazon e-grāmatu mazumtirgotāja biznesam ASV. Informācijas Avoti Galvenie informācijas avoti, kas tika izmantoti šai disertācijai ir ziņojumi no vairākām aģentūrām, kā PwC, Pew Pētniecības centrs, Bowker, Grāmatu Indurstrijas Pētniecības centrs, Nielsen un Gartner. Izņemot šos Statista un Amerikas Izdevēu asociācijas avotus, šai disertācija tika izmantoti vairāki avoti kvatitatīviem un kvalitatīviem datiem. Grafiskais saturs Disertācijā ir iekļāuti 17 attēli un 34 tabulas. Valoda Disertācija ir rakstīta Angļu valodā.
Atslēgas vārdi Ebooks, Amazon, Ebooks retail
Atslēgas vārdi angļu valodā Ebooks, Amazon, Ebooks retail
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 17.05.2014 13:47:12