Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Attīstības stratēģija e-grāmatu industrijai |
Nosaukums angļu valodā |
Development Strategy For E-Book Industry |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Maksims Jegorovs |
Recenzents |
Andrejs Koliškins |
Anotācija |
Anotācija
Konkurētspējīga un veiksmīga attīstība Amazon e-grāmatu mazumtirgotāju biznesam Savienotajās Valstīs
ASV e-grāmatu mazumtirdzniecības nelabvēlīgās vides dēl, Amazon tirugs akcijas vērtība ir nokritusies pēdējo gadu laikā, proti, 90% 2010. gadā un 67% 2013. gadā. Tas noticis tādēļ, ka konkurējošās firmas piedāvā lielāku izvēles klāstu un samazina cenas tehnoloģisko attīstību dēļ, un patērētāju izglītotības dēļ. Par spīti Amazon vadībai tirgū, tam tomēr draud tirgus akciju krišanās, piegādātāju un konkurentu stratēģisko mēginājumu dēļ iekarot tirgu. Šī disertācija piedāvā veiksmīgu un konkurētspējīgu risinājumu Amazon e-grāmatu mazumtirgotāja biznesam ASV.
Informācijas Avoti
Galvenie informācijas avoti, kas tika izmantoti šai disertācijai ir ziņojumi no vairākām aģentūrām, kā PwC, Pew Pētniecības centrs, Bowker, Grāmatu Indurstrijas Pētniecības centrs, Nielsen un Gartner. Izņemot šos Statista un Amerikas Izdevēu asociācijas avotus, šai disertācija tika izmantoti vairāki avoti kvatitatīviem un kvalitatīviem datiem.
Grafiskais saturs
Disertācijā ir iekļāuti 17 attēli un 34 tabulas.
Valoda
Disertācija ir rakstīta Angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Ebooks, Amazon, Ebooks retail |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Ebooks, Amazon, Ebooks retail |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.05.2014 13:47:12 |