Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Attīstības stratēģija e-grāmatu industrijai |
Title in English |
Development Strategy For E-Book Industry |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Maksims Jegorovs |
Reviewer |
Andrejs Koliškins |
Abstract |
Anotācija
Konkurētspējīga un veiksmīga attīstība Amazon e-grāmatu mazumtirgotāju biznesam Savienotajās Valstīs
ASV e-grāmatu mazumtirdzniecības nelabvēlīgās vides dēl, Amazon tirugs akcijas vērtība ir nokritusies pēdējo gadu laikā, proti, 90% 2010. gadā un 67% 2013. gadā. Tas noticis tādēļ, ka konkurējošās firmas piedāvā lielāku izvēles klāstu un samazina cenas tehnoloģisko attīstību dēļ, un patērētāju izglītotības dēļ. Par spīti Amazon vadībai tirgū, tam tomēr draud tirgus akciju krišanās, piegādātāju un konkurentu stratēģisko mēginājumu dēļ iekarot tirgu. Šī disertācija piedāvā veiksmīgu un konkurētspējīgu risinājumu Amazon e-grāmatu mazumtirgotāja biznesam ASV.
Informācijas Avoti
Galvenie informācijas avoti, kas tika izmantoti šai disertācijai ir ziņojumi no vairākām aģentūrām, kā PwC, Pew Pētniecības centrs, Bowker, Grāmatu Indurstrijas Pētniecības centrs, Nielsen un Gartner. Izņemot šos Statista un Amerikas Izdevēu asociācijas avotus, šai disertācija tika izmantoti vairāki avoti kvatitatīviem un kvalitatīviem datiem.
Grafiskais saturs
Disertācijā ir iekļāuti 17 attēli un 34 tabulas.
Valoda
Disertācija ir rakstīta Angļu valodā. |
Keywords |
Ebooks, Amazon, Ebooks retail |
Keywords in English |
Ebooks, Amazon, Ebooks retail |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
17.05.2014 13:47:12 |