Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Business Administration
Title in original language Attīstības stratēģija e-grāmatu industrijai
Title in English Development Strategy For E-Book Industry
Author Vishal Verma
Department Foreign Students Department
Scientific advisor Maksims Jegorovs
Reviewer Andrejs Koliškins
Abstract Anotācija Konkurētspējīga un veiksmīga attīstība Amazon e-grāmatu mazumtirgotāju biznesam Savienotajās Valstīs ASV e-grāmatu mazumtirdzniecības nelabvēlīgās vides dēl, Amazon tirugs akcijas vērtība ir nokritusies pēdējo gadu laikā, proti, 90% 2010. gadā un 67% 2013. gadā. Tas noticis tādēļ, ka konkurējošās firmas piedāvā lielāku izvēles klāstu un samazina cenas tehnoloģisko attīstību dēļ, un patērētāju izglītotības dēļ. Par spīti Amazon vadībai tirgū, tam tomēr draud tirgus akciju krišanās, piegādātāju un konkurentu stratēģisko mēginājumu dēļ iekarot tirgu. Šī disertācija piedāvā veiksmīgu un konkurētspējīgu risinājumu Amazon e-grāmatu mazumtirgotāja biznesam ASV. Informācijas Avoti Galvenie informācijas avoti, kas tika izmantoti šai disertācijai ir ziņojumi no vairākām aģentūrām, kā PwC, Pew Pētniecības centrs, Bowker, Grāmatu Indurstrijas Pētniecības centrs, Nielsen un Gartner. Izņemot šos Statista un Amerikas Izdevēu asociācijas avotus, šai disertācija tika izmantoti vairāki avoti kvatitatīviem un kvalitatīviem datiem. Grafiskais saturs Disertācijā ir iekļāuti 17 attēli un 34 tabulas. Valoda Disertācija ir rakstīta Angļu valodā.
Keywords Ebooks, Amazon, Ebooks retail
Keywords in English Ebooks, Amazon, Ebooks retail
Language lv
Year 2014
Date and time of uploading 17.05.2014 13:47:12