Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbības loģistika
Nosaukums „Servisa līmeņa uzlabošanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos”
Nosaukums angļu valodā “Opportunities for Service Improvement in Express Mail Companies”
Struktūrvienība 22300 Starptautisko ekonomisko sakaru un muitas institūts
Darba vadītājs Jānis Kuškins
Recenzents
Anotācija Diplomprojekta Servisa līmeņa uzlabošanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos autors Jānis Krogzems, zinātniskais vadītājs lektors, Mg.oec Jānis Kuškins. Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt priekšlikumus servisa līmeņa uzlabošanas iespējām kurjerpasta uzņēmumos. Diplomprojekta pirmajā daļā tiek analizēta informācija par pasta nozari un tās attīstību, par pasta pakalpojuma būtību un pasta komersantiem, kā arī apskatīta informācija par lielākajiem iekšzemes pasta komersantiem. Projekta otrajā daļā pētīta kurjerpasta darbības organizēšana, kas ietver vispārīgu informāciju par kurjerpastu, par procesu sākot no ienākošās plūsmas saņemšanas līdz izejošajai plūsmai, kura noslēdzas ar sūtījuma piegādi, informāciju par piedāvātajiem pakalpojumiem un sūtījumu apstrādi. Analizēti servisa līmeņa ietekmējošie faktori, iepakojuma bojājumi un nepareiza iepakojuma izvēle, kā arī nepiegādātie jeb atgrieztie sūtījumi, savukārt trešajā daļā tiek apskatītas servisa līmeņa uzlabošanas iespējās, kā rezultātā samazinās iepakojuma bojājumu un nepiegādāto sūtījumu skaits, kas kopumā uzlabo sūtījuma piegādes procesu un servisa līmeni. Projekta beigās tiek izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi servisa līmeņa uzlabošanas iespējām kurjerpasta uzņēmumos. Diplomprojektam ir 3 nodaļas, 64 lappuses, 22 attēli, 9 tabulas un 42 bibliogrāfiskā saraksta vienības.
Atslēgas vārdi kurjerpasts, iepakojums, servisa līmenis, sūtījumu saņemšanas punkti
Atslēgas vārdi angļu valodā Express Mail Companies, Packaging, service
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 16.05.2014 11:21:50