Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbības loģistika |
Nosaukums |
„Servisa līmeņa uzlabošanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos” |
Nosaukums angļu valodā |
“Opportunities for Service Improvement in Express Mail Companies” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Jānis Kuškins |
Recenzents |
|
Anotācija |
Diplomprojekta Servisa līmeņa uzlabošanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos autors Jānis Krogzems, zinātniskais vadītājs lektors, Mg.oec Jānis Kuškins. Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt priekšlikumus servisa līmeņa uzlabošanas iespējām kurjerpasta uzņēmumos.
Diplomprojekta pirmajā daļā tiek analizēta informācija par pasta nozari un tās attīstību, par pasta pakalpojuma būtību un pasta komersantiem, kā arī apskatīta informācija par lielākajiem iekšzemes pasta komersantiem. Projekta otrajā daļā pētīta kurjerpasta darbības organizēšana, kas ietver vispārīgu informāciju par kurjerpastu, par procesu sākot no ienākošās plūsmas saņemšanas līdz izejošajai plūsmai, kura noslēdzas ar sūtījuma piegādi, informāciju par piedāvātajiem pakalpojumiem un sūtījumu apstrādi. Analizēti servisa līmeņa ietekmējošie faktori, iepakojuma bojājumi un nepareiza iepakojuma izvēle, kā arī nepiegādātie jeb atgrieztie sūtījumi, savukārt trešajā daļā tiek apskatītas servisa līmeņa uzlabošanas iespējās, kā rezultātā samazinās iepakojuma bojājumu un nepiegādāto sūtījumu skaits, kas kopumā uzlabo sūtījuma piegādes procesu un servisa līmeni.
Projekta beigās tiek izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi servisa līmeņa uzlabošanas iespējām kurjerpasta uzņēmumos.
Diplomprojektam ir 3 nodaļas, 64 lappuses, 22 attēli, 9 tabulas un 42 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
kurjerpasts, iepakojums, servisa līmenis, sūtījumu saņemšanas punkti |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Express Mail Companies, Packaging, service |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.05.2014 11:21:50 |