Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Business Logistic |
Title in original language |
„Servisa līmeņa uzlabošanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos” |
Title in English |
“Opportunities for Service Improvement in Express Mail Companies” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Jānis Kuškins |
Reviewer |
|
Abstract |
Diplomprojekta Servisa līmeņa uzlabošanas iespējas kurjerpasta uzņēmumos autors Jānis Krogzems, zinātniskais vadītājs lektors, Mg.oec Jānis Kuškins. Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt priekšlikumus servisa līmeņa uzlabošanas iespējām kurjerpasta uzņēmumos.
Diplomprojekta pirmajā daļā tiek analizēta informācija par pasta nozari un tās attīstību, par pasta pakalpojuma būtību un pasta komersantiem, kā arī apskatīta informācija par lielākajiem iekšzemes pasta komersantiem. Projekta otrajā daļā pētīta kurjerpasta darbības organizēšana, kas ietver vispārīgu informāciju par kurjerpastu, par procesu sākot no ienākošās plūsmas saņemšanas līdz izejošajai plūsmai, kura noslēdzas ar sūtījuma piegādi, informāciju par piedāvātajiem pakalpojumiem un sūtījumu apstrādi. Analizēti servisa līmeņa ietekmējošie faktori, iepakojuma bojājumi un nepareiza iepakojuma izvēle, kā arī nepiegādātie jeb atgrieztie sūtījumi, savukārt trešajā daļā tiek apskatītas servisa līmeņa uzlabošanas iespējās, kā rezultātā samazinās iepakojuma bojājumu un nepiegādāto sūtījumu skaits, kas kopumā uzlabo sūtījuma piegādes procesu un servisa līmeni.
Projekta beigās tiek izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi servisa līmeņa uzlabošanas iespējām kurjerpasta uzņēmumos.
Diplomprojektam ir 3 nodaļas, 64 lappuses, 22 attēli, 9 tabulas un 42 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Keywords |
kurjerpasts, iepakojums, servisa līmenis, sūtījumu saņemšanas punkti |
Keywords in English |
Express Mail Companies, Packaging, service |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
16.05.2014 11:21:50 |