Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana
Nosaukums „Klientu lojalitātes modeļa izstrāde Baltijā”
Nosaukums angļu valodā “Development of Customer Loyality Model for the Baltic States”
Struktūrvienība 22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra
Darba vadītājs Normunds Rudzītis
Recenzents
Anotācija Diplomdarba autore Annija Jakobija izstrādāja darbu, kura temats ir Klientu lojalitātes modeļa izstrāde Baltijā. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt konkrētam klientu segmentam lojalitātes modeli, ko varētu izmantot produktu uzņēmēji jebkurā no Baltijas valstīm. Diplomdarbs ir izstrādāts 3 nodaļās. Pirmajā nodaļā ir apskatīti lojalitātes termina pirmsākumi, jēdziena izpratne filozofijas un mārketinga jomās un dažādās nozarēs. Tiek apskatīta lojalitāte kā uzņēmējdarbības efektivitātes rādītājs. Otrajā nodaļā ir analizēts kosmētikas tirgus un ādas kopšanas tirgus pasaulē un Baltijas valstīs, kā arī noteiktas tirgus tendences. Tiek analizēti Euromonitor dati un pārskata ziņojumi. Trešajā nodaļā tiek noteikti klientu lojalitātes modeļa elementi, tiek organizēta fokusa grupa, lai iegūtu padziļinātu informāciju par elementiem un izvērtētu izstrādātā lojalitātes modeļa efektivitāti, kā arī tiek aprēķināta iespējamā ienākumu plūsma, ko ar izstrādātā lojalitātes modeļa palīdzību var realizēt uzņēmēji Baltijā. Rezultātā tiek sniegti pamatoti secinājumi un priekšlikumi klientu lojalitātes saglabāšanai un modeļa izmantošanai. Diplomdarbs ir izstrādāts uz 80 lappusēm. Tajā ir iekļauti 6 attēli, 10 tabulas, 8 pielikumi un izmantotas 37 bibliogrāfiskā saraksta vienības.
Atslēgas vārdi lojalitāte, klienti, kosmētika, klientu lojalitātes modelis
Atslēgas vārdi angļu valodā loyalty, customer, cosmetics, customer loyalty model
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 14.05.2014 11:09:58