Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana |
Nosaukums |
„Klientu lojalitātes modeļa izstrāde Baltijā” |
Nosaukums angļu valodā |
“Development of Customer Loyality Model for the Baltic States” |
Struktūrvienība |
22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra |
Darba vadītājs |
Normunds Rudzītis |
Recenzents |
|
Anotācija |
Diplomdarba autore Annija Jakobija izstrādāja darbu, kura temats ir Klientu lojalitātes modeļa izstrāde Baltijā. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt konkrētam klientu segmentam lojalitātes modeli, ko varētu izmantot produktu uzņēmēji jebkurā no Baltijas valstīm.
Diplomdarbs ir izstrādāts 3 nodaļās. Pirmajā nodaļā ir apskatīti lojalitātes termina pirmsākumi, jēdziena izpratne filozofijas un mārketinga jomās un dažādās nozarēs. Tiek apskatīta lojalitāte kā uzņēmējdarbības efektivitātes rādītājs. Otrajā nodaļā ir analizēts kosmētikas tirgus un ādas kopšanas tirgus pasaulē un Baltijas valstīs, kā arī noteiktas tirgus tendences. Tiek analizēti Euromonitor dati un pārskata ziņojumi. Trešajā nodaļā tiek noteikti klientu lojalitātes modeļa elementi, tiek organizēta fokusa grupa, lai iegūtu padziļinātu informāciju par elementiem un izvērtētu izstrādātā lojalitātes modeļa efektivitāti, kā arī tiek aprēķināta iespējamā ienākumu plūsma, ko ar izstrādātā lojalitātes modeļa palīdzību var realizēt uzņēmēji Baltijā. Rezultātā tiek sniegti pamatoti secinājumi un priekšlikumi klientu lojalitātes saglabāšanai un modeļa izmantošanai.
Diplomdarbs ir izstrādāts uz 80 lappusēm. Tajā ir iekļauti 6 attēli, 10 tabulas, 8 pielikumi un izmantotas 37 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
lojalitāte, klienti, kosmētika, klientu lojalitātes modelis |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
loyalty, customer, cosmetics, customer loyalty model |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.05.2014 11:09:58 |