Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Organization and Management of International Economic Relations
Title in original language „Klientu lojalitātes modeļa izstrāde Baltijā”
Title in English “Development of Customer Loyality Model for the Baltic States”
Department 22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics
Scientific advisor Normunds Rudzītis
Reviewer
Abstract Diplomdarba autore Annija Jakobija izstrādāja darbu, kura temats ir Klientu lojalitātes modeļa izstrāde Baltijā. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt konkrētam klientu segmentam lojalitātes modeli, ko varētu izmantot produktu uzņēmēji jebkurā no Baltijas valstīm. Diplomdarbs ir izstrādāts 3 nodaļās. Pirmajā nodaļā ir apskatīti lojalitātes termina pirmsākumi, jēdziena izpratne filozofijas un mārketinga jomās un dažādās nozarēs. Tiek apskatīta lojalitāte kā uzņēmējdarbības efektivitātes rādītājs. Otrajā nodaļā ir analizēts kosmētikas tirgus un ādas kopšanas tirgus pasaulē un Baltijas valstīs, kā arī noteiktas tirgus tendences. Tiek analizēti Euromonitor dati un pārskata ziņojumi. Trešajā nodaļā tiek noteikti klientu lojalitātes modeļa elementi, tiek organizēta fokusa grupa, lai iegūtu padziļinātu informāciju par elementiem un izvērtētu izstrādātā lojalitātes modeļa efektivitāti, kā arī tiek aprēķināta iespējamā ienākumu plūsma, ko ar izstrādātā lojalitātes modeļa palīdzību var realizēt uzņēmēji Baltijā. Rezultātā tiek sniegti pamatoti secinājumi un priekšlikumi klientu lojalitātes saglabāšanai un modeļa izmantošanai. Diplomdarbs ir izstrādāts uz 80 lappusēm. Tajā ir iekļauti 6 attēli, 10 tabulas, 8 pielikumi un izmantotas 37 bibliogrāfiskā saraksta vienības.
Keywords lojalitāte, klienti, kosmētika, klientu lojalitātes modelis
Keywords in English loyalty, customer, cosmetics, customer loyalty model
Language lv
Year 2014
Date and time of uploading 14.05.2014 11:09:58