Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Organization and Management of International Economic Relations |
Title in original language |
„Klientu lojalitātes modeļa izstrāde Baltijā” |
Title in English |
“Development of Customer Loyality Model for the Baltic States” |
Department |
22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics |
Scientific advisor |
Normunds Rudzītis |
Reviewer |
|
Abstract |
Diplomdarba autore Annija Jakobija izstrādāja darbu, kura temats ir Klientu lojalitātes modeļa izstrāde Baltijā. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt konkrētam klientu segmentam lojalitātes modeli, ko varētu izmantot produktu uzņēmēji jebkurā no Baltijas valstīm.
Diplomdarbs ir izstrādāts 3 nodaļās. Pirmajā nodaļā ir apskatīti lojalitātes termina pirmsākumi, jēdziena izpratne filozofijas un mārketinga jomās un dažādās nozarēs. Tiek apskatīta lojalitāte kā uzņēmējdarbības efektivitātes rādītājs. Otrajā nodaļā ir analizēts kosmētikas tirgus un ādas kopšanas tirgus pasaulē un Baltijas valstīs, kā arī noteiktas tirgus tendences. Tiek analizēti Euromonitor dati un pārskata ziņojumi. Trešajā nodaļā tiek noteikti klientu lojalitātes modeļa elementi, tiek organizēta fokusa grupa, lai iegūtu padziļinātu informāciju par elementiem un izvērtētu izstrādātā lojalitātes modeļa efektivitāti, kā arī tiek aprēķināta iespējamā ienākumu plūsma, ko ar izstrādātā lojalitātes modeļa palīdzību var realizēt uzņēmēji Baltijā. Rezultātā tiek sniegti pamatoti secinājumi un priekšlikumi klientu lojalitātes saglabāšanai un modeļa izmantošanai.
Diplomdarbs ir izstrādāts uz 80 lappusēm. Tajā ir iekļauti 6 attēli, 10 tabulas, 8 pielikumi un izmantotas 37 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Keywords |
lojalitāte, klienti, kosmētika, klientu lojalitātes modelis |
Keywords in English |
loyalty, customer, cosmetics, customer loyalty model |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
14.05.2014 11:09:58 |