Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga ieviešanas stratēģija Rīgas Biznesa skolai Indijas tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Market Entry Strategy for Riga Business School in Indian Market |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Inese Eglīte |
Recenzents |
Tatjana Ņikitina |
Anotācija |
Liels skaits vadošo biznesa skolu no dažādām pasaules valstīm kļūst arvien vairāk straptautiski orientētas, lai nodrošinātu studentiem multikulurālu vidi, tādējādi veicinot biznesa programmu apgūšanu starptautiskā mērogā un paaugstinot studiju kvalitāti.
Indijas demogrāfiskā situācija ar lielo skaitu gados jaunu cilvēku padara to par sevišķi pievilcīgu tigu universitātēm- Indijas iedzīvotāju skaits ir 1.2 miljardi, vidējais vecums- 27 gadi. Katru gadu liels skaits Indijas studentu piesakās studijām ārvalstīs, un pēdējos 2 gados arī Latvijas universitātes ir pieredzējušas Indijas studentu skaita pieaugumu.
Maģistra darba ietvaros tiek pētīta Rīgas Biznesa skolas mārketinga stratēģija tās biznesa programmu virzīšanai un starptautisko studentu piesaistei Indijas tirgū. Darba mērķis- izstrādāt Rīgas Biznesa Skolas mārketinga stratēģiju iekļūšanai Indijas tirgū.
Maģistra darba izstrādē izmantota mārketinga literatūra, akadēmiskās publikācijas, tirgus pētījumi, interneta resursi.
Darbs sastāv no 93 lapām, tajā iekļauti 19 attēli, 9 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
iekļūšanai tirgū; Indijas tirgū; Indija; Attīstības stratēģija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Market entry strategy; India; Indian Market; Development of strategy |
Valoda |
eng |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.05.2014 06:23:03 |