Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Mārketinga ieviešanas stratēģija Rīgas Biznesa skolai Indijas tirgū |
Title in English |
Development of Market Entry Strategy for Riga Business School in Indian Market |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Inese Eglīte |
Reviewer |
Tatjana Ņikitina |
Abstract |
Liels skaits vadošo biznesa skolu no dažādām pasaules valstīm kļūst arvien vairāk straptautiski orientētas, lai nodrošinātu studentiem multikulurālu vidi, tādējādi veicinot biznesa programmu apgūšanu starptautiskā mērogā un paaugstinot studiju kvalitāti.
Indijas demogrāfiskā situācija ar lielo skaitu gados jaunu cilvēku padara to par sevišķi pievilcīgu tigu universitātēm- Indijas iedzīvotāju skaits ir 1.2 miljardi, vidējais vecums- 27 gadi. Katru gadu liels skaits Indijas studentu piesakās studijām ārvalstīs, un pēdējos 2 gados arī Latvijas universitātes ir pieredzējušas Indijas studentu skaita pieaugumu.
Maģistra darba ietvaros tiek pētīta Rīgas Biznesa skolas mārketinga stratēģija tās biznesa programmu virzīšanai un starptautisko studentu piesaistei Indijas tirgū. Darba mērķis- izstrādāt Rīgas Biznesa Skolas mārketinga stratēģiju iekļūšanai Indijas tirgū.
Maģistra darba izstrādē izmantota mārketinga literatūra, akadēmiskās publikācijas, tirgus pētījumi, interneta resursi.
Darbs sastāv no 93 lapām, tajā iekļauti 19 attēli, 9 pielikumi. |
Keywords |
iekļūšanai tirgū; Indijas tirgū; Indija; Attīstības stratēģija |
Keywords in English |
Market entry strategy; India; Indian Market; Development of strategy |
Language |
eng |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
14.05.2014 06:23:03 |