Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Oras biznesa stratēģijas izstrāde Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Business Strategy Development in Latvia for Oras Ltd |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
A.Dzedons |
Recenzents |
I.Jākobsone |
Anotācija |
Maģistra darba nosaukums ir Oras Ltd pārdošanas stratēģijas izstrāde Latvijā. Maģistra darbā tiek analizēta Oras ārēja un iekšējā vide, lai noskaidroti, kādas ir Oras stiprās un vājās puses. Arējās vides analīzes ietvaros tiek apskatīti politiskie, ekonomiskie, sociokulturālie, tehnoloģiskie, ekonomiskie un globālie faktori. Kā arī tiek veikta industrijas analīze. Savukārt kompānijas iekšēja analīze tiek veikta ņēmot vērā gan finsnšu datus, Oras misiju, vīziju, resursus un spējas, kas norāda uz Oras kompetencēm. Arējās vides un Oras iekšējā analīzee ir pamats SWOT analīzei, kura izkristalizējas Oras iekšējām un ārējām priekšrocībām, kā arī draudiem. Pamatojoties uz iegūtajiem datiem tiek izveidota Oras Latvija pārdošanas stratēģija. Oras Latvija stratēģija ir attīstīta ņēmot vērā esošos Oras Latvija resursus un Oras biznesa stratēģiju.
Stratēģija balstās uz piemērotu pārdošānas kanālu izvēli, akcentējot tiešo importētāju izvēles nozīmību. Stratēģijā tiek definētas vadlīnijas sadarbības partneru izvēlē, kas attiecas gan uz tiešiem importētājiem, gan netiešajiem klientiem. Tiek arī izstrādāts gada pārdošanas aktivitāšu plāns. Plānotais ieņēmumu pieaugums ir norādīts trīs gadiem, kas ļaus izvērtēt stratēģijas efektivitāti, un izdarīt nepieciešamos labojumus tirgus situācijai mainoties.
Tādi teorijas modeļi kā PESTEL, Portera Piecu Spēku teorija, SWOT analīze tiek izmantota teorētiskās bāzes pamatā. Maģistra darbā tiek izmantoti Oras un tiešo konkurentu finanšu dati, kā arī tiešo partneru finanšu dati. Statistikas dati un tirgus pētijumi ir pamatā arējās vides analīzei, kā arī industrijas apskati tik izmantoti konkurentu analīzei. Darbā tiek izmantoti arī autora industrijas novērojumi.
Maģistra darbā ir iekļautas 7 tabulas un 6 pielikumi. Maģistra darbs ir rakstīts angļu valdodā. |
Atslēgas vārdi |
pārdošanas stratēģija, SWOT, Portera piecu spēku teorija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
sales strategy, SWOT, Porter"s Five Force theory |
Valoda |
eng |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.05.2014 14:21:07 |