Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Biznesa stratēģija A/S “Latvijas Neatkarīgā Televīzija” |
Nosaukums angļu valodā |
Business Strategy for Company JSC “Latvijas Neatkarīgā Televīzija” |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
R.Lieksnis |
Recenzents |
A.Dzedonis |
Anotācija |
Maģistra darba Biznesa stratēģija A/S Latvijas Neatkarīgā Televīzija mērķis ir kompānijas stratēģijas izveide laika periodā 2014-2017, kas nodrošinātu kompānijas peļņu un līdz ar to kompānijas vērtības palielināšanos, iespējamās pārdošanas rezultātā.
Lai rastu atbildes apskatītajai problēmai, maģistra darba ietvaros tiek analizēta uzņēmuma iekšējā un ārējā vide, tiek apskatīti un analizēti pētījumi un starptautiskā prakse, nonākot pie secinājumiem, kādu stratēģiju uzņēmumam izvēlēties, lai uzņēmums turpmāk būtu pelnošs.
Darbā secināts, ka lai kompānija būtu pelnoša, tad tai ir nepieciešams izmantot savas īpašās prasmes- prasmi un zināšanas ražot vietējo saturu. Tā radot stratēģiju, kas balstās uz interneta un mobilo platformu tirgus iekarošanu, un vietējā satura licencēšanu, radot produktu formātus, ko iespējams pārdot ārējā tirgū.
Maģistra darbs ir angļu valodā, tā kopējais apjoms ir 93 lapaspuses, ieskatot pielikumus, un tajā ir 12 tabulas, 7 attēli un 3 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Business Strategy, Latvijas Neatkarīgā Televīzija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Biznesa stratēģija, Latvijas Neatkarīgā Televīzija |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.05.2014 12:45:09 |