Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Biznesa stratēģija A/S “Latvijas Neatkarīgā Televīzija”
Nosaukums angļu valodā Business Strategy for Company JSC “Latvijas Neatkarīgā Televīzija”
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs R.Lieksnis
Recenzents A.Dzedonis
Anotācija Maģistra darba Biznesa stratēģija A/S Latvijas Neatkarīgā Televīzija mērķis ir kompānijas stratēģijas izveide laika periodā 2014-2017, kas nodrošinātu kompānijas peļņu un līdz ar to kompānijas vērtības palielināšanos, iespējamās pārdošanas rezultātā. Lai rastu atbildes apskatītajai problēmai, maģistra darba ietvaros tiek analizēta uzņēmuma iekšējā un ārējā vide, tiek apskatīti un analizēti pētījumi un starptautiskā prakse, nonākot pie secinājumiem, kādu stratēģiju uzņēmumam izvēlēties, lai uzņēmums turpmāk būtu pelnošs. Darbā secināts, ka lai kompānija būtu pelnoša, tad tai ir nepieciešams izmantot savas īpašās prasmes- prasmi un zināšanas ražot vietējo saturu. Tā radot stratēģiju, kas balstās uz interneta un mobilo platformu tirgus iekarošanu, un vietējā satura licencēšanu, radot produktu formātus, ko iespējams pārdot ārējā tirgū. Maģistra darbs ir angļu valodā, tā kopējais apjoms ir 93 lapaspuses, ieskatot pielikumus, un tajā ir 12 tabulas, 7 attēli un 3 pielikumi.
Atslēgas vārdi Business Strategy, Latvijas Neatkarīgā Televīzija
Atslēgas vārdi angļu valodā Biznesa stratēģija, Latvijas Neatkarīgā Televīzija
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 06.05.2014 12:45:09