Abstract |
Maģistra darba Biznesa stratēģija A/S Latvijas Neatkarīgā Televīzija mērķis ir kompānijas stratēģijas izveide laika periodā 2014-2017, kas nodrošinātu kompānijas peļņu un līdz ar to kompānijas vērtības palielināšanos, iespējamās pārdošanas rezultātā.
Lai rastu atbildes apskatītajai problēmai, maģistra darba ietvaros tiek analizēta uzņēmuma iekšējā un ārējā vide, tiek apskatīti un analizēti pētījumi un starptautiskā prakse, nonākot pie secinājumiem, kādu stratēģiju uzņēmumam izvēlēties, lai uzņēmums turpmāk būtu pelnošs.
Darbā secināts, ka lai kompānija būtu pelnoša, tad tai ir nepieciešams izmantot savas īpašās prasmes- prasmi un zināšanas ražot vietējo saturu. Tā radot stratēģiju, kas balstās uz interneta un mobilo platformu tirgus iekarošanu, un vietējā satura licencēšanu, radot produktu formātus, ko iespējams pārdot ārējā tirgū.
Maģistra darbs ir angļu valodā, tā kopējais apjoms ir 93 lapaspuses, ieskatot pielikumus, un tajā ir 12 tabulas, 7 attēli un 3 pielikumi. |