Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģija Cif un Domestos produktu apjomu palielināšanai Baltijas valstīs |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing Strategy for Cif and Domestos Products to Increase Sales in the Baltics |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
T.Ņikitina |
Recenzents |
I.Eglīte |
Anotācija |
Anotācija
Darba nosaukums ir Mārketinga stratēģija Cif un Domestos produktu pārdošanas apjomu palielināšanai Baltijas valstīs.
Analizējot tirgus situāciju, radās nepieciešamība pēc jaunas mārketinga stratēģijas. Galvenie problēmu simptomi:
Cif un Domestos pamatsegmentu pieaugums 2013.gadā ir mazāks par tirgus kopējo pieaugumu;
80% produktu tiek pārdoti ar atlaidi. Pircēji, izvēloties tīrīšanas produktus, visbiežāk vadās pēc atlaides apjoma, kas kopumā samazina Cif un Domestos produktu rentabilitāti un uzņēmuma peļņu;
Darbā ir veikta vispārīga tirgus analīze, Cif un Domestos produktu portfolio analīze, pozicionēšanas un komunikācijas kanālu analīzes. Balstoties uz rezultātiem, tiek piedāvātas trīs alternatīvas, no kurām par pamatalternatīvu ir virzīta stratēģija, kas balstīta uz integrētās mārketinga komunikācijas principa.
Darbā ir 43 (četrdesmit trīs) attēli (tabulas, shēmas, grafiskie attēli), 2 (divi) pielikumi un 102 (simtu divas) atsauces uz informācijas avotiem. Galvenie informācijas avoti ir AC Nielsen tirgus dati, Unilever pētījumi un analīzes, publikācijas žurnālos, analītiskie raksti, grāmatas.
Darbs ir angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Tīrīšanas līdzekļi Baltija, mārketinga stratēģija, tirgus analīze, zīmola pozicionešana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Household care Baltics, marketing strategy, market analysis, brand positioning |
Valoda |
eng |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.05.2014 09:19:07 |