Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Mārketinga stratēģija Cif un Domestos produktu apjomu palielināšanai Baltijas valstīs |
Title in English |
Marketing Strategy for Cif and Domestos Products to Increase Sales in the Baltics |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
T.Ņikitina |
Reviewer |
I.Eglīte |
Abstract |
Anotācija
Darba nosaukums ir Mārketinga stratēģija Cif un Domestos produktu pārdošanas apjomu palielināšanai Baltijas valstīs.
Analizējot tirgus situāciju, radās nepieciešamība pēc jaunas mārketinga stratēģijas. Galvenie problēmu simptomi:
Cif un Domestos pamatsegmentu pieaugums 2013.gadā ir mazāks par tirgus kopējo pieaugumu;
80% produktu tiek pārdoti ar atlaidi. Pircēji, izvēloties tīrīšanas produktus, visbiežāk vadās pēc atlaides apjoma, kas kopumā samazina Cif un Domestos produktu rentabilitāti un uzņēmuma peļņu;
Darbā ir veikta vispārīga tirgus analīze, Cif un Domestos produktu portfolio analīze, pozicionēšanas un komunikācijas kanālu analīzes. Balstoties uz rezultātiem, tiek piedāvātas trīs alternatīvas, no kurām par pamatalternatīvu ir virzīta stratēģija, kas balstīta uz integrētās mārketinga komunikācijas principa.
Darbā ir 43 (četrdesmit trīs) attēli (tabulas, shēmas, grafiskie attēli), 2 (divi) pielikumi un 102 (simtu divas) atsauces uz informācijas avotiem. Galvenie informācijas avoti ir AC Nielsen tirgus dati, Unilever pētījumi un analīzes, publikācijas žurnālos, analītiskie raksti, grāmatas.
Darbs ir angļu valodā. |
Keywords |
Tīrīšanas līdzekļi Baltija, mārketinga stratēģija, tirgus analīze, zīmola pozicionešana |
Keywords in English |
Household care Baltics, marketing strategy, market analysis, brand positioning |
Language |
eng |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
06.05.2014 09:19:07 |