Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Business Administration
Title in original language Mārketinga stratēģija Cif un Domestos produktu apjomu palielināšanai Baltijas valstīs
Title in English Marketing Strategy for Cif and Domestos Products to Increase Sales in the Baltics
Author Jūlija Kravčenko
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor T.Ņikitina
Reviewer I.Eglīte
Abstract Anotācija Darba nosaukums ir Mārketinga stratēģija Cif un Domestos produktu pārdošanas apjomu palielināšanai Baltijas valstīs. Analizējot tirgus situāciju, radās nepieciešamība pēc jaunas mārketinga stratēģijas. Galvenie problēmu simptomi: Cif un Domestos pamatsegmentu pieaugums 2013.gadā ir mazāks par tirgus kopējo pieaugumu; 80% produktu tiek pārdoti ar atlaidi. Pircēji, izvēloties tīrīšanas produktus, visbiežāk vadās pēc atlaides apjoma, kas kopumā samazina Cif un Domestos produktu rentabilitāti un uzņēmuma peļņu; Darbā ir veikta vispārīga tirgus analīze, Cif un Domestos produktu portfolio analīze, pozicionēšanas un komunikācijas kanālu analīzes. Balstoties uz rezultātiem, tiek piedāvātas trīs alternatīvas, no kurām par pamatalternatīvu ir virzīta stratēģija, kas balstīta uz integrētās mārketinga komunikācijas principa. Darbā ir 43 (četrdesmit trīs) attēli (tabulas, shēmas, grafiskie attēli), 2 (divi) pielikumi un 102 (simtu divas) atsauces uz informācijas avotiem. Galvenie informācijas avoti ir AC Nielsen tirgus dati, Unilever pētījumi un analīzes, publikācijas žurnālos, analītiskie raksti, grāmatas. Darbs ir angļu valodā.
Keywords Tīrīšanas līdzekļi Baltija, mārketinga stratēģija, tirgus analīze, zīmola pozicionešana
Keywords in English Household care Baltics, marketing strategy, market analysis, brand positioning
Language eng
Year 2014
Date and time of uploading 06.05.2014 09:19:07