Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Organization and Management of International Economic Relations |
Title in original language |
„Klientu apkalpošanas problēmas un to pilnveidošana, modernizējot informācijas tehnoloģiju risinājumus starptautiskos loģistikas uzņēmumos” |
Title in English |
“Customer Service Problems and CS Development by Modernizing Information Technology Solutions for International Logistics Companies” |
Department |
22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics |
Scientific advisor |
Dmitrijs Solovjovs |
Reviewer |
SIA "DANONE Baby Nutrition" projektu vadītājs - Baltija, Vācija, Baltkrievija Ainārs Ābele |
Abstract |
Kristapa Lāča maģistra darbam Klientu apkalpošanas problēmas un to pilnveidošana, modernizējot informācijas tehnoloģiju risinājumus starptautiskos loģistikas uzņēmumos maģistra profesionālā grāda starptautisko ekonomisko sakaru vadīšanā iegūšanai.
Darba mērķis ir uzlabot esošos informācijas tehnoloģijas risinājumus loģistikas pakalpojumu sniedzēju darba ikdienā, kā arī izstrādāt bāzi jaunam informāciju tehnoloģiju risinājumam klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai loģistikas uzņēmumos. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, ir izvirzīti sekojoši uzdevumi - raksturot klientu apkalpošanu, tās standartus, apzināt esošus informācijas tehnoloģiju risinājumus klientu apkalpošanā starptautiskā loģistikā, prast noteikt nepilnības loģistikas pakalpojumu sniedzēju klientu apkalpošanā, kā arī bija jārod konkrētus risinājumus klientu apkalpošanas uzlabošanai ar informācijas tehnoloģiju risinājumu palīdzību, uzlabojot jau esošus risinājumus un izveidojot pamatu jaunam risinājumam.
Darba izstrādes gaitā autors aplūkojis klientu apkalpošanu, noteicis tas nepilnības starptautisku loģistikas pakalpojumu sniedzēju klientu apkalpošanā. Nepilnību novēršanai darba autors izstrādājis vairāku esošu informācijas tehnoloģiju risinājumu uzlabojumus, kā arī izveidojis pamata bāzi jauna informācijas tehnoloģiju risinājuma izveidošanai, ar kura palīdzību būtu iespējams operatīvi apstrādāt ienākošo un izejošo informāciju, padarot to kvalitatīvāku un uzlabojot klientu apkalpošanas līmeni.
Darbā ir 3 nodaļas, 81 lappuses, 23 attēli, 17 tabulas, 27 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Keywords |
klients, klientu apkalpošana, informācijas tehnoloģijas, starptautiskā loģistika |
Keywords in English |
customer, customer service, information technologies, international logistics |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
17.12.2013 09:19:17 |