Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Industrial Engineering and Management |
Title in original language |
Mazkapitāla uzņēmuma SIA "AC Baltic" marketinga plāna izstrāde |
Title in English |
Development of Marketing Plan for Low Capital Company "AC Baltic" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Aigars Laizāns |
Reviewer |
|
Abstract |
Anotācija
Darbs izstrādāts par tēmu Mazkapitāla uzņēmuma SIA AC Batic marketinga plāna izstrāde.
Darba mērķis ir izstrādāt marketinga plānu jaundibinātām uzņēmumam, kam ir ierobežoti finansu resursi.
Darba pirmajā nodaļā aplūkotas Latvijā pieejamās uzņēmējdarbības formas, sīkāk apskatot Sabiedrības ar ierobežotu atbildību, kuras var nodibināt ar samazinātu pamatkapitālu un to lomu Latvijas uzņēmējdarbības vidē.
Darba otrajā un trešajā nodāļā ir aplūkota marketinga pamatbūtība, loma mūsdienu uzņēmumu darbībā, kā arī marketinga pamatelementi.
Darba ceturtajā nodaļā aplūkoti marketinga principi, kas var tikt izmantoti dažādu veidu uzņēmumiem ražošanas, tirdzniecības, servisa un e-komercijas.
Darba piektajā nodaļā sīkāk aplūkots un analizēts uzņēmums, kuram tiks izstrādāts marketinga plāns. Aplūkojot uzņēmuma piedāvāto produkciju, pārdošanas rezultātus un jau īstenotās marketinga aktivitātes, kā arī izvirzītos īstermiņa un ilgtermiņa darbības mērķus.
Darba sestajā nodaļā izstrādāts uzņēmuma marketinga plāns ar konkrētām veicamajām aktivitātēm dažādu mērķu sasniegšanai.
Darba apjoms ir 70 lapas, darbā ir iekļautas 4 tabulas, 12 attēli, izmantoti 25 literatūras avoti. |
Keywords |
Marketinga plāns Mazkapitāla uzņemums |
Keywords in English |
Marketing plan Low equity capital company |
Language |
eng |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
28.06.2013 16:20:07 |