Abstract |
Projekta darbs ir izstrādāts par uzņēmumu SIA Mailmaster, projekta
tēma ir SIA Mailmaster klientu uzticamības paaugstināšanas projekts.
Darbs ir izstrādāts latviešu valodā. Projekts ir izstrādāts par aktuālu tēmu,
darba mērķis ir noturēt esošos klientus sīvas konkurences un ekonomiskās
lejupslīdes apstākļos. SIA Mailmaster aktuāla problēma - klientu
negatīvā attieksme pret piedāvātā pakalpojuma cenu, servisu un kvalitāti.
Darbs sastāv no5.daām.
1. Analītiskā daļa, kur ir detalizēti aprakstīta uzņēmuma darbība, tiek
veikts praktisks patērētāju attieksmes pētījums pret uzņēmumu
Mailmaster piedāvāto pakalpojumu. Nozares analīze, konkurentu analīze.
Sastādīta uzņēmuma SVID analīze un tās detalizēts apraksts.
2.Projekta aprēķinu daļa, kurā ir iekļauti projekta izstrādes posmi,
Šajā nodaļā tiek analizēti aptaujas anketās iegūtie dati, tādējādi konstatējot
klientu patreizējo negatīvo attieksmi un izvirzot uzdevumus, lai šo
attieksmi mainītu. Projekta aktivitāšu kalendārais grafiks, projekta risku
novērtējums, projekta izmaksu tāme, mārketinga plāns, nepieciešamie
finanšu resursi to apguve, ekonomiskais ieguvums, uzņēmuma finanšu
pārskati.
3.Tehnoloiskā daļa, kur ir aprakstīta klientu datu apstrāde un datu
aizsardzība.
4. Darba un dabas aizsardzības daļa, kur ir aprakstīti uzņēmuma
darbinieku darba apstākļu kaitīgie faktori un to novēršanas pasākumi.
5.Grafiskā daļa.
Projekta darba kopējais apjoms ir 105 lapas, no kurām 5 lapas ir
pielikumi, 30 tabulas un 12 attēli.
Projekta beigās izklāstīti secinājumi un priekšlikumi. Projekta
darbam ir praktisks pielietojums. |