Abstract |
Ikaunieks J. Klientu apmierinātības paaugstināšana SIA LUMAX". Maģistra darbs /
J. Ikaunieks, M. Sapata Rīga: RTU IEVF RKI Kvalitātes tehnoloģiju katedra, maģistra
profesionālo studiju programma Visaptverošā kvalitātes vadība, 2013. 86 lpp.
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 86 lpp., tajā iekļauti 18 attēli, 11 tabulas un 3 formulas.
Bibliogrāfiskajā sarakstā ietverti: 6 avoti latviešu, 30 avoti angļu valodā un 1 avoti krievu
valodā. Darbam pievienoti 7 pielikumi.
Darba mērķis ir veikt uzņēmuma pakalpojumu sniegšanas kvalitātes analīzi un piedāvāt
risinājumus pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai, lai sasniegtu pakalpojumu kvalitātes līmeni
ne zemāku par 95%.
Pirmajā darba daļā no teorētiskā viedokļa tiek pētīta pakalpojumu kvalitātes nozīme,
klientu apkalpošana pakalpojumu kvalitāte un kvalitātes kritēriji, pakalpojumu kvalitātes
vadīšanas principi.
Otrajā darba daļā tiek analizēta uzņēmuma darbība un uzņēmuma procesi. Tiek
izvērtēta uzņēmuma kvalitātes politika, novērtēts darbinieku viedoklis par sniegtajiem
pakalpojumiem un analizēta pakalpojumu kvalitāte un problēmu rašanās cēloņi.
Trešajā darba daļā tiek sniegti priekšlikumi pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanai un
ieteikumi nepieciešamajiem kvalitātes mērķiem, nepieciešamajiem kvalitātes mērījumiem,
darbinieku motivācijas paaugstināšanas programmai, klientu apmierinātības pētījuma izstrāde,
kā arī tiek novērtēta pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanas efektivitāte.
Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi ir uzņēmumā veidot sistemātisku pieeju
pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanai, un pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanā ir jāiesaistās
visiem darbiniekiem. Darbinieku lomai, viņu motivācijai veikt darbu un atbildībai ir būtiska
loģistikas pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanā. |