Abstract |
Bakalaura darbā Cenu veidošana ražošanas uzņēmumā tiek analizēta apakšveļas ražošanas uzņēmuma SIA New Rosme cenu politika, atrastas nepilnības un pamatojoties uz aptaujām un aprēķiniem, tiek izstrādāti priekšlikumi, kas spētu palielināt produkcijas pieprasījumu Latvijas tirgū.
Darbs sastāv no analītiskās, pētījuma un aprēķinu daļas, pielikumiem, kā arī no secinājumiem un priekšlikumiem, kas novērš izvirzītās problēmas cēloni.
Analītiskajā daļā tiek raksturota cenu nozīmība, gan cenas ietekme uz uzņēmumu, gan uz patērētāju. Uzņēmuma cenu politikas izvērtēšanai, tiek apskatīti cenu veidošanas posmi, kas ietver cenu veidošanas mērķus, stratēģiju, izmaksas, konkurentu analīzi un pieprasījuma noteikšanu, un cenu veidošanas metodes.
Pētījumu un aprēķinu daļā tiek analizēta uzņēmuma SIA New Rosme līdzšinējā darbība, apskatot uzņēmuma mazāk un vairāk pārdotās kolekcijas, izdarot secinājumu par uzņēmuma cenu politiku. Tiek veikta SIA New Rosme cenu veidošanas posmu izstrāde, analizējot izmaksas, pieprasījumu un konkurentus. Tiek izrēķināta cena izmantojot gan uz izmaksām, gan patērētāju, gan konkurentiem balstītas cenu veidošanas metodes. Tiek piemērota galīgā cena Latvijas patērētājam.
Aplūkojot izrēķinātās cenas pēc dažādām metodēm, tiek veikti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi cenu politikas uzlabošanai uzņēmumā, kā rezultātā tam jāpalielina uzņēmuma produkcijas pieprasījums Latvijas tirgū.
Izstrādātā darba kopējais apjoms ir 60 lpp, tajā skaitā ietilpst 21 attēli, 16 tabulas, 8 formulas un 3 pielikumi. |