Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Total Quality Management |
Title in original language |
"Klientu apkalpošanas nodaļas procesu pilnveide uzņēmumā "Tabletīte" |
Title in English |
"Improvement of Processes in the Customer Service Department of the Company "Tabletīte" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.sc.ing., profesors Jānis Mazais |
Reviewer |
Dr.sc.ing., docente Iveta Mežinska |
Abstract |
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 82 lpp., tajā iekļauti 22 attēli un 11 tabulas. Bibliogrāfiskajā sarakstā ietverti četri avoti latviešu, 34 avoti angļu valodā. Darbam pivienots viens pielikums.
Darba mērķis ir izstrādāt ieteikumus klientu apkalpošanas procesu pilnveidei.
Pirmajā darba daļā apskatīta procesu pilnveides teorētiskā puse, apskatīti avoti un pilnveides iespējas procesu kartēšana, klientu aptaujas veikšana un citi pilnveides instrumenti.
Otrajā darba daļā apskatīti procesu pilnveides sagatavošanās darbi ar tiem instrumentiem, kas aprakstīti darba pirmaja daļā - procesu kartēšana, klientu aptaujas veikšana u.c. Tāpat apskatīti mini Kaizen un citi procesu pilnveides instrumenti, kas var tikt izmantoti uzņēmuma Tabletīte klientu apkalpošanas nodaļas procesu pilnveidē.
Trešajā darba daļā izstrādāti procesu pilnveides pasākumi, izmantojot iepriekš apskatīto teoriju. Ir izstrādāti procesu pilnveides ieteikumi, kas pamatoti ar ieguvumu uzņēmuma Tabletīte vadībai.
Darbā secināts, ka uzņēmuma klientu apkalpošanas nodaļā iepriekš nav izmantoti procesu pilnveides instrumenti, nav veikta procesu kartēšana un klientu aptauja. Tāpat secināts, ka uzņēmumā būtu ērti izmantot pilnveides instrumentus, kas sniedz ātru rezultātu. Sniegti priekšlikumi samazināt citu nodaļu iesaistīšanos informācijas ieguvē un apstrādē, klientu apkalpošanas nodaļai pieprasīt pilnu piekļuvi uzskaites sistēmai, kā arī ieviest obligātu klientu aptauju. |
Keywords |
Klientu apkalpošana, Procesu, Pilnveide |
Keywords in English |
Improvement, Process, Customer Service |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
29.05.2013 13:10:15 |