Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Koncerna tirdzniecības servisa pilnveidošanas iespējas" |
Title in English |
"Improvement of Trade Service Options in a Holding Company " |
Department |
Institute of Business Engineering and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec.,doc. J.Reiters |
Reviewer |
|
Abstract |
Maģistra darba autors: Ieva Laurencija DUNTAVA
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Jānis Reiters, RTU prof. Dr.oec.
Maģistra darba temats: Koncerna tirdzniecības servisa pilnveidošanas
projekts
Maģistra darba apjoms: 126 lpp, tajā skaitā analītiskā daļa - 25 lpp,
lietišķā pētījuma daļa 29 lpp, projekta daļa 30 lpp. Maģistra darbā ir
iekļautas 34 tabulas, 26 attēli un ir 16 pielikumi.
Maģistra darbā izmantotie materiāli:
Maģistra darba bibliogrāfiskais saraksts ietver 52 literatūras avotu. Darbā
izmantotie materiāli: interneta resursi, RTU zinātniskajā bibliotēkā pieejamie
literatūras avoti, starptautisko semināru materiāli, Siemens korporatīvā literatūra
un nepublicētie materiāli, kā arī studiju laikā izveidotie lekciju un nodarbību
konspekti un personiskā darba pieredze.
Maģistra darba galvenie rezultāti:
Siemens Oy Latvijas filiālē nepieciešams pieņemt vēl vienu klientu
menedžeri, jāpilnveido piedāvājuma, pasūtījuma un sūdzību process izslēdzot no
tā nevajadzīgās darbībās un ieviešot neizmantotās pieejamās tehnoloģiskās
iespējas. Jāatjauno uzņēmuma Latvijas mājas lapa un jāiegulda finansu līdzekļi
energoefektivitātes paaugstināšanas projektos.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts:
Duntava, I.L. Koncerna tirdzniecības servisa pilnveidošanas projekts.: Maģistra
darbs Zinātn. vadītājs Reiters, J. Datorsalikums. Rīga: RTU, 2010. 126
lpp |
Keywords |
koncerns; serviss; apkalpošanas serviss; pēcpārdošanas serviss; maksas serviss |
Keywords in English |
concern; group; service; sales service; aftersales service; chargable service |
Language |
lv |
Year |
2010 |
Date and time of uploading |
18.04.2011 13:53:07 |