Abstract |
Bakalaura darba autors: Karina Karjakina
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: RTU docente, dr.oec. I.Andersone
Bakalaura darba temats: Reklāma un tās pielietojums uzņēmējdarbībā
Bakalaura darba apjoms: 60 lpp., 11 tab., 27 att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Izmantotie informācijas avoti ir speciālā ekonomiskā literatūra, publicētie zinātniskie darbi, reklāmas mediju un aģentūru pētījumi, statistikas datu bāzes un interneta resursi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti:
Analītiskajā apskatu daļā tika atspoguļota reklāmas būtība, kā arī reklāmas plānošanas soļi, kas iekļauj mērķa formulēšanu, reklāmas budžeta izstrādi, reklāmas teksta un saukļa izstrādi, reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēli un reklāmas efektivitātes novērtēšanu.
Pētījumu un aprēķinu daļā tika izpētīts reklāmas tirgus, veikta uzņēmumu aptauja par reklāmas nozīmi uzņēmējdarbībā, kā arī izstrādāts reklāmas plāns SIA ECOtex produktiem.
Pētījums apstiprināja to, ka reklāmai ir ļoti liela nozīme uzņēmējdarbībā, tāpēc uzņēmumi ir jāpopularizē, lai uzņēmums būtu dzīvotspējīgs. Ja uzņēmums izvēlēsies nereklamēt produktus, tad tas var piedzīvot pat bankrotu.
Mūsdienu informācijas tirgū pircējs var apmaldīties, tāpēc uzņēmumam ir jābūt radošam, lai izceltu savu produktu, bet pats galvenais uzņēmumam ir jāplāno un jāanalizē rezultāti.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Karjakina K. Reklāma un tās pielietojums uzņēmējdarbībā: Bakalaura darbs/Zinātn.vadītāja Andersone I. Datorsalikums. Rīga: RTU, 2013. 60 lpp. |