Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Organization and Management of International Economic Relations |
Title in original language |
„Produktu pozicionēšanas starptautiskajā tirgū efektivitātes novērtējums” |
Title in English |
“Efficiency Assessment of the Product Positioning in the International Market” |
Department |
22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics |
Scientific advisor |
Lekt. Ģ.Freibergs |
Reviewer |
|
Abstract |
Diplomdarbs izstrādāts par tēmu Produktu pozicionēšanas starptautiskajā tirgū efektivitātes novērtējums. Darba autore ir Anda Dimpere.
Darba mērķis ir novērtēt produktu pozicionēšanas stratēģijas ietekmi uz starptautiskās tirdzniecības attīstības iespējām. Darbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, bibliogrāfiskā saraksta un pielikumiem.
Pirmajā nodaļā ir aprakstīta starptautiskā ekonomiskā darbība, to ietekmējošie faktori. Apskatītas arī produktu pozicionēšanas stratēģijas un vīna tirgus specifika.
Otrajā nodaļā ir veikta vīna tirgus analīze. Pirmajās divās apakšnodaļās analizēts pasaules un Portugāles vīna tirgus, kas paredzēts vispārēja priekšstata par konkrēto nozari radīšanai. Trešajā un ceturtajā apakšnodaļā aprakstīts konkrēts vīna ražošanas uzņēmums un veikta tā tirdzniecības analīze.
Trešajā nodaļā atspoguļota konkrēta produktu pozicionēšanas stratēģija un veikts tās efektivitātes novērtējums.
Diplomdarba izstrādei izmantotās literatūras sarakstā ir 50 avoti, datu atspoguļošanai ir izmantoti 10 attēli, 14 tabulas un 7 pielikumi. Kopējais darba apjoms ir 92 lapas. |
Keywords |
starptautiskā tirdzniecība, produktu pozicionēšana, pielāgošanas stratēģija |
Keywords in English |
international trade, product positioning, adjustment strategy |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
22.05.2013 23:15:01 |