Abstract |
Bakalaura darba autore: Elīna Timma
Bakalaura darba zinātniskā vadītāja: docente, Dr.oec. I. Andersone
Bakalaura darba temats: Tirgzinības stratēģijas izstrādāšana
Bakalaura darba apjoms: Darba apjoms ir 60 lappuses, tajā ir iekļauti 8 attēli, 11 tabulas. Darbam pievienoti seši pielikumi.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Bibliogrāfiskajā sarakstā ietverti 34 informācijas avoti, tai skaitā Latvijas un ārvalstu autoru teorētiskā literatūra, statistikas dati, periodiskie izdevumi un interneta resursi. Kā arī SIA "SENET" uzņēmuma iekšējie dokumenti, atskaites, grāmatvedības dati un pārskati.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Tika izanalizēta teorētiskā literatūra par tirgzinības stratēģiju un tirgzinības stratēģisko plānošanu. Tika veikta uzņēmuma SIA "SENET" mārketinga vides analīze, noteikta uzņēmuma SIA "SENET" misija, mērķi un stratēģija, un izstrādāts tirgzinības stratēģijas rīcības plāns vienam gadam. Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi ir, ka ikviena uzņēmuma vadībai ir jācenšas attīstīt stratēģiskās vadības sistēma, jo tā ir efektīvas uzņēmējdarbības pamatā. Pētījumu rezultātā autore atradusi veidu, kā uzlabot uzņēmuma darbību, tas ir veidot mūsdienīgu mārketingu, kura pamatā ir klients, un izmantot trīs attīstības stratēģijas: iespiešanos dziļāk esošajā tirgū, jauna tirgus izveidošanu un jaunievedumus.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Timma E. Tirgzinības stratēģijas izstrādāšana: Bakalaura darbs/Zinātn. vadītāja Andersone I. - Datorsalikums. - Rīga: RTU, 2013.-59 lpp. |