Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Uzlabojuma plāna izstāde uzņēmuma ABC zvanu centram |
Title in English |
Development of Improvement Plan for Call Center of Company ABC |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
G.Mathers |
Reviewer |
J.Mazais |
Abstract |
Maģistra darba nosaukums latviešu valodā ir Uzlabojuma plāna izstrāde uzņēmuma ABC zvanu centram.
Maģistra darba mērķis ir izstrādāt uzlabojuma plānu uzņēmuma ABC zvanu centam, lai piedāvātu augsto servisa kvalitāti un nodrošinātu to nepārtraukto uzlabošanu.
Lai izstrādātu ieteikumus veikts zinātniskās literatūras pārskats, papildus veikta paplašināto datu analīze, ieskaitot veikto pētījumu rezultātus.
Darba pirmajā daļā ietverta tēmas aktualitāte, problēmas apraksts un darba struktūra.
Darba otrajā daļa veltīta zinātnisko literatūras pārskatam, ieskaitot zvana centru raksturīgus galvenos aspektus.
Darba trešajā daļā norādītas veiktas pētījumu metodes: kvalitatīvās, ieskaitot datu analīzes metodes.
Darba ceturtajā daļā apkopoti pētījumu rezultāti, secinājumi no ekspertu un vadītāju intervijām un datu analīze.
Darba piektajā daļā apkopoti iegūti rezultāti. Šīs daļas beigās izstrādāti praktiski ieteikumi un rekomendācijas.
Darba sestajā daļā apkopoti secinājumi.
Darba izmantoti dažādi literatūras avoti, to skaitā, zinātniski pētnieciskā literatūra, materiāli no interneta un nepublicēti materiāli, autores novērojumi, kā arī uzņēmuma papildinoši materiāli.
Maģistra darbs ir rakstīts angļu valodā un ietver ir 8 tabulas, 5 grafikus, un 3 pielikumus. |
Keywords |
Zvanu cents, Veiktspēja, kvalītātes mērijumi, servisa kvalītāte |
Keywords in English |
Call Center, performance, quality measures, serviss quality |
Language |
eng |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
09.05.2013 17:49:55 |