Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Business Administration
Title in original language Modes zīmola X ieiešanas stratēģija Krievijas tirgū
Title in English Fashion Brand"s X Entry Strategy into Russian Market
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor M.Ešmits
Reviewer I.Eglīte
Abstract Maģistra darba nosaukums ir Sistemātiska tirgus atlase un internacionalizācijas stratēģijas izstrāde jaundibināmam modes uzņēmumam Līga Banga. Maģistra darbs pēta, kā jaundibināmi vai mazi un vidēji uzņēmumi var veikt sistemātisku un plānotu tirgu atlases procesu. Papildus sistemātiskam tirgu atlases procesam, maģistra darbs pievērš uzmanību veidam, kā starptautiskos tirgus iekaro born-globals. Born-globals ir mazi un vidēji uzņēmumi, kuri pievēršas starptautisko tirgu iekarošanai nekavējoties vai neilgi pēc tam, kad ir reģistrēta to darbības uzsākšana. Born-global stratēģijas veido zināmi elementi. Maģistra darbā tiek pievērsta uzmanību tiem elementiem, kuri varētu veicināt jaundibināma modes zīmola ārvalstu tirgu iekarošanu. Balstoties uz šiem elementiem ir izstrādāta zīmola internacionalizācijas stratēģija. Galvenie informācijas avoti ir akadēmiskās grāmatas, zinātniskie žurnāli, nozares ziņojumi, kā arī daļēji strukturētas intervijas ar nozares profesionāļiem. Maģistra darbā ietilpst 16 tabulas, 1 shēma, 4 diagrammas un 8 pielikumi. Maģistra darbs ir uzrakstīts angļu valodā.
Keywords tirgu atlase, internacionalizācija, starptautiskie tirgi, born-globals, modes zīmols, jaundibināms
Keywords in English market selection, internationalization, international markets, born-global, fashion brand, start-up
Language eng
Year 2013
Date and time of uploading 07.05.2013 14:24:53