Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Mārketinga stratēģijas izstrāde klientu segmenta noturēšanai un piesaistei DNB bankā |
Title in English |
Development of Marketing Strategy for Customer Segment Retention and Acquisition for bank DNB |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
I.Skrūzkalne |
Reviewer |
I.Eglīte |
Abstract |
ABSTRACT (IN LATVIAN)
Pētījums ir izstrādāts par tēmu Mārketinga stratēģijas izstrāde klientu segmenta noturēšanai un piesaistei DNB bankā.
Pētījuma mērķis ir izpētīt ārējās un iekšējās vides faktorus banku sektorā Latvijā un Norvēģijā, kā arī Norvēģijā strādājošo Latvijas iedzīvotāju finanšu uzvedību, paradumus un dzīvesstilu, lai piemeklētu piemērotus risinājumus klientu segmenta Norvēģijā strādājošie Latvijas iedzīvotāji jaunu klientu piesaistei un esošo noturēšanai, tādējādi veicinot DNB bankas biznesa attīstību un izaugsmi.
Pētījumā tiek vērtēti ārējās vides faktori (PEST analīze), kas ietekmē banku sektora darbību Latvijā un Norvēģijā. Savukārt ar SWOT analīzes palīdzību tiek izvērtēta DNB bankas pašreizējā situācija Latvijā un Norvēģijā, kā arī potenciāls attīstīties tuvākajā un tālākajā nākotnē. Pēc ārējās un iekšējās vides analīzes ar kvalitatīvās pētījumu metodes (padziļinātās intervijas) palīdzību tiek izvirzīts potenciālais mērķa klienta portrets, kas sevī iekļauj gan galvenās dzīvesstila, gan finanšu uzvedības iezīmes. Savukārt ar kvantitatīvās pētījumu metodes (anketēšana internetā) palīdzību tiek gūts apstiprinājums Norvēģijā strādājošo Latvijas iedzīvotāju dzīvesstila un finanšu uzvedības atšķirībām.
Pētījuma rezultāti norāda uz labvēlīgu vidi klientu segmenta Norvēģijā strādājošie Latvijas iedzīvotāji piesaistei un noturēšanai, kā rezultātā tiek izstrādāta mārketinga stratēģija un mārketinga plāns šī mērķa sasniegšanai.
Pētījums ir izstrādāts angļu valodā, tas sastāv no 118 lapaspusēm (102 neskaitot pielikumus), un tajā ir 7 tabulas, 25 grafiki un 6 pielikumi. |
Keywords |
Mārketinga stratēģija, Norvēģijā strādājošie Latvijas iedzīvotāji |
Keywords in English |
Marketing strategy, Inhabitants of Latvia working in Norway |
Language |
eng |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
02.05.2013 12:24:53 |