Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Interneta veikala (izstrādāšana) atvēršana Uzbekistānas tirgū
Title in English development of Internet Shop in Uzbekistan Market
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Prof. E.Gaile-Sarkane
Reviewer D.Ščeulovs
Abstract Galvenie bakalaura darba mērķi un sasniedzamie rezultāti: darba ievadā ir formulēta darba aktualitāte, mērķis, uzdevumi, pētījuma priekšmets un objekts, ir norādītas pētījumu metodes un galvenie ierobežojumi. Ievadā tiek skaidroti teorētiskie un metodiskie darba izstrādes pamatprincipi, sniegts īss ieskats darba daļās un galvenajos secinājumos. Bakalaura darba analītiskā daļa sniedz ieskatu Uzbekijas tirgus raksturojumam, raksturo informācijas un telekomunikāciju tirgus attīstību un norāda uz nozīmīgākajiem tirgus attīstības virzieniem. Tiek raksturota biznesa uzsākšanas koncepcija, tās plānošana, attīstība, kā arī aprakstītas metodes problēmu novērtēšanai un atrisināšanai. Praktiskajā daļā autors pielieto apskatītos teorētiskos jautājumus praksē, sagatavojot un aprakstot tiešsaistes tirdzniecības uzņēmuma izveidošanas pamatprincipus. Tiek sniegti alternatīvi stratēģiskie modeļi un izstrādāts biznesa plāns. Visi aprēķini ir pamatoti, kā arī tiek sniegti pārdomāti ieteikumi uzņēmuma attīstībai. Darba noslēgumā ir pakopoti galvenie secinājumi par darbu un priekšlikumi.
Keywords Online tirdzniecības, Uzbekijas tirgus
Keywords in English Online Shopping, Uzbekistan Market, Business plan
Language eng
Year 2013
Date and time of uploading 10.01.2013 14:37:52