Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Total Quality Management
Title in original language "Procesu pilnveide A/S "Emblēmu paklāju serviss" klientu apmierinātības paaugstināšanai "
Title in English "Improvement of Processes to Increase Satisfaction of JSC "Emblemu Paklaju Serviss" Customers "
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor M.sc.ing. Guna Čivčiša
Reviewer Mg.oec.Jānis Vanags
Abstract Cīrule A. Procesu pilnveide A/S Emblēmu paklāju serviss klientu apmierinātības paaugstināšanai: Bakalaura darbs / A.Cīrule, G.Čivčiša. Rīga : RTU IEVF RKI Kvalitātes tehnoloģiju katedra, bakalaura profesionālo studiju programma Visaptverošā kvalitātes vadība, 2012. 70 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 70lpp, tajā iekļauti 19 attēli, 6 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 26 avoti latviešu, 6 angļu valodā. Darbam pievienoti 9 pielikumi. Darba mērķis ir izpētīt iespējamās darbības, kā palielināts klientu apmierinātību un izstrādāt uzņēmuma iekšējo procesu shēmas. Pirmajā darba daļā ir iekļauts teorētiskais apraksts par kvalitātes vadības sistēmu, klientu sūdzībām un neapmierinātību, kā arī uzņēmuma pašvērtējumu pēc Eiropas izcilības modeļa. Otrajā darba daļa ir veikts uzņēmuma apraksts un raksturojums. Veikts uzņēmuma galvenā procesa analīze. Analizētas klientu vēlmes, sūdzības un neapmierinātība, kā arī identificēti kļūdu cēloņi. Veikta uzņēmuma pašnovērtējuma analīzes pēc Eiropas izcilības modeļa sestā principa ar klientiem saistītie rezultāti. Trešajā darba daļā ir izveidotas uzņēmuma palīgprocesu shēmas un apraksti, aprēķināti uzņēmuma zaudējumi laužot sadarbības līgumu ar klientu neapmierinātības dēļ, veikta klientu apmierinātības aptauja. Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi ir par uzņēmuma iekšējo procesu uzlabošanu un klientu apmierinātības paaugstināšanu.
Keywords Procesu pilnveide A/S Emblēmu paklāju serviss klientu apmierinātības paaugstināšanai
Keywords in English Improvement of Processes to Increase Satisfaction of JSC Emblemu Paklaju Serviss Customers
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 11.06.2012 16:45:14