Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Total Quality Management
Title in original language "Klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveide SIA "Apranga BPB LV " "
Title in English "Customer Service Quality Improvement in "Apranga BPB LV" Ltd"
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor M.sc.ing. Guna Čivčiša
Reviewer Mg.oec. Maira Sapata
Abstract Šeflere I. Klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveide SIA Apranga BPB LV: Bakalaura darbs / I.Šeflere, G.Čivčiša. Rīga: RTU IEVF RKI Kvalitātes tehnoloģiju katedra, bakalaura profesionālo darbu studiju programma Visaptverošā kvalitātes vadība, 2012. 64 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 64 lpp., tajā iekļauti 11 attēli un septiņas tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 28 avoti latviešu valodā. Darbam pievienoti trīs pielikumi. Darba mērķis ir izstrādāt un sniegt priekšlikumus klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidei SIA Apranga BPB LV. Analītiskajā daļā tiek pētīts uzņēmums SIA Apranga BPB LV, tā darbība, pašreizējais uzņēmuma klientu apkalpošanas standarts un veikta klientu apmierinātības aptauja. Analītiskās daļas beigās tiek izvirzītas problēmas, kuras tiek aprakstītas darba praktiskajā daļā. Praktiskajā daļā tiek sniegti pilnveides priekšlikumi un apskatītas iespējamās izmaksas.
Keywords klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveide
Keywords in English Customer Service Quality Improvement
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 11.06.2012 17:00:28