Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Total Quality Management |
Title in original language |
"Klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveide SIA "Apranga BPB LV " " |
Title in English |
"Customer Service Quality Improvement in "Apranga BPB LV" Ltd" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
M.sc.ing. Guna Čivčiša |
Reviewer |
Mg.oec. Maira Sapata |
Abstract |
Šeflere I. Klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveide SIA Apranga BPB LV: Bakalaura darbs / I.Šeflere, G.Čivčiša. Rīga: RTU IEVF RKI Kvalitātes tehnoloģiju katedra, bakalaura profesionālo darbu studiju programma Visaptverošā kvalitātes vadība, 2012. 64 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 64 lpp., tajā iekļauti 11 attēli un septiņas tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 28 avoti latviešu valodā. Darbam pievienoti trīs pielikumi.
Darba mērķis ir izstrādāt un sniegt priekšlikumus klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidei SIA Apranga BPB LV.
Analītiskajā daļā tiek pētīts uzņēmums SIA Apranga BPB LV, tā darbība, pašreizējais uzņēmuma klientu apkalpošanas standarts un veikta klientu apmierinātības aptauja.
Analītiskās daļas beigās tiek izvirzītas problēmas, kuras tiek aprakstītas darba praktiskajā daļā.
Praktiskajā daļā tiek sniegti pilnveides priekšlikumi un apskatītas iespējamās izmaksas. |
Keywords |
klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveide |
Keywords in English |
Customer Service Quality Improvement |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
11.06.2012 17:00:28 |