Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Total Quality Management
Title in original language "SIA "Tukuma auto" pakalpojumu kvalitātes pilnveide"
Title in English "Improvement of Service Quality in "Tukuma Auto" Ltd "
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor M.sc.ing. Guna Čivčiša
Reviewer Mg.oec. Jānis Pildavs
Abstract Korfa I. SIA "TUKUMA AUTO" pakalpojumu kvalitātes pilnveide: Bakalaura darbs / I.Korfa, G.Čivčiša. Rīga : RTU IEVF RKI Kvalitātes tehnoloģiju katedra, bakalaura profesionālo studiju programma Visaptverošā kvalitātes vadība, 2012.- 58 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 58 lpp., tajā iekļauti 13 attēli, 9 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti - 20 avoti latviešu valodā, 2 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 10 pielikumi. Darba mērķis ir izvērtēt SIA Tukuma auto pasažieru pārvadājumu pakalpojumu kvalitāti un izstrādāt priekšlikumus kvalitātes pilnveidei. Pirmajā darba daļā ir apskatīta teorija par pakalpojumu kvalitātes nodrošinājumu, kā tas attiecas uz pasažieru pārvadājumiem. Apskatīta teorija par kvalitātes izmaksām, kā tās ietekmē pasažieru pārvadājumu pakalpojumu kvalitāti. Pakalpojumu kvalitātes novērtēšana pēc klientu apmierinātības, teorija un metodes kā veikt pasažieru pārvadājumu klientu (pasažieru) apmierinātību. Otrajā darba daļā apskatāms uzņēmuma SIA Tukuma auto raksturojums. Uzņēmuma struktūra, darbības sfēra, pasažieru pārvadājumi, autoparka sastāvs, remonts un tā izmaksas, autobusu noslogojums. Pasažieru pārvadājumu mērķauditorija. Analizētas klientu sūdzības un neapmierinātības cēloņu analīze Trešajā darba daļā autore iesaka risinājumus SIA Tukuma auto pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai un analizēts izmaksu ekonomiskais pamatojums. Nozīmīgākie secinājumi par iespējām autoparka atjaunošanai un pasažieru sūdzību novēršanu, kā arī ieteikumi darba organizēšanas un klientu apkalpošanas jomā.
Keywords pakalpojumu kvalitate, nodrošinājums, kvalitātes izmaksas, pasažieru pārvadājumi
Keywords in English service quality, support, quality costs, passenger transport
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 09.06.2012 19:13:02