Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
„Reklāmas plānošana mazumtirdzniecības uzņēmumā” |
Title in English |
„Planning of advertising in a retail company” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Mg.oec., lekt I.Andersone |
Reviewer |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Marina Bondareva.
Bakalaura darba zinātnikais vadītājs: Dr.oec. Ieva Andersone.
Bakalura darba temats: Reklāmas plānošana mazumtirdzniecības uzņēmumā.
Bakalaura darba apjoms: 54 lappuses, tajā iekļauti 13 attēli, 12 tabulas un 2 formulas.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Latvijas, Krievijas un ārvalstu literatūra, internets, ka arī uzņēmuma nepublicētie materiāli.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba analītiskajā daļā tika izpētīta reklāmas būtība, reklāmas galvenie raksturojumi, un kā var izmantot reklāmu uzdevumu risināšanā. Darba pētījumu un aprēķinu daļā tika iekļauts veikala Dāmu veļa vispārējs raksturojums, tika veikta SVID analīze, anketēšana un izstrādāts pusgada reklāmas plāns veikalam Dāmu veļa. Darba nobeigumā izdarīti veikala Dāmu veļa secinājumi, kas radušies darba izstrādes gaitā un izvirzīti priekšlikumi jautājumu un problēmu risināšanai reklāmas jomā.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Bondareva M. Reklāmas plānošana mazumtirdzniecības uzņēmumā: Bakalaura darbs/Zinātn.vadītāja Andersone I. - Datorsalikums. - Rīga: RTU, 2012. - 48lpp. (tikai latviešu valodā) |
Keywords |
Reklāmas plānošana |
Keywords in English |
Planning of advertising |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
01.06.2012 14:59:04 |