Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Bankas mārketinga pasākumu pilnveidošanas projekts globālās ekonomikas pārmaiņu apstākļos
Title in English Project for improving a bank"s marketing activities in the period of global economic changes
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Dr.oec.,doc.R.Greitāne
Reviewer Dr.oec.J.Komkova
Abstract Dipomprojekts „Bankas mārketinga pasākumu pilnveidošanas projekts globālās ekonomikas pārmaiņu apstākļos” izstrādāts RTU Inženierekonomikas un vadības fakultātes studiju programmas „Uzņēmējdarbība un vadīšana” ietvaros. Diplomprojekts izstrādāts latviešu valodā. Diplomprojekta mērķis ir izvirzīt priekšlikumus, lai uzlabotu „Nordea Bank Finland Plc” Latvijas filiāles mārketinga darbību. Diplomprojekta apjoms ir 89 lpp, kas sevī ietver 26 tabulas, 30 attēlus un 1 vienādojumu. Projektam ir 8 pielikumi. Darbā izmantots 41 literatūras avots. Diplomprojekts sastāv no piecām galvenajām daļām: analītiskās, projekta aprēķina daļas, tehnoloģiskās, darba un dabas aizsardzības daļas un grafiskās daļas Analītiskās daļas ietvaros tiek analizēta Nordea bankas līdzšinējā darbība, konkurence, kā arī mārketinga pasākumi un konstatēti trūkumi. Tiek izvirzīti priekšlikumi bankas mārketinga darbības uzlabošanai un attīstībai. Projekta aprēķina daļā tiek izstrādāti izvirzītie priekšlikumi bankas zīmola pozicionējuma maiņai, orientējoties uz jaunu klientu segmentu, vienota klientu segmentēšanas standarta ieviešanai privātpersonām, kā arī servisa līmeņa paaugstināšanai. Tehnoloģiskajā daļā tiek izstrādāts klientu segmentēšanas rīks potenciālajiem un esošajiem Nordea bankas privātpersonu segmenta klientiem. Savukārt darba un dabas aizsardzības daļā tiek analizēta darba vides piemērotība darbiniekiem, esošie darba vides riski un izstrādāti risku novēršanas pasākumi, lai paaugstinātu darbinieku motivācijas līmeni.. Projekta rezultātā tika izstrādāti priekšlikumi bankas zīmola pozicionējuma maiņai, paaugstinot bankas atpazīstamības līmeni, klientu segmentēšanas uzlabošanai esošajā ekonomiskajā situācijā, kā arī servisa līmeņa paaugstināšanai, ieviešot tehnoloģiskus uzlabojumus un motivējot bankas darbiniekus.
Keywords Banka, mārketings, mārketinga plāns
Keywords in English Bank, marketing, marketing project
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 01.06.2012 13:01:20