Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
„Mārketinga darbības plānošana tirdzniecības uzņēmumā” |
Title in English |
„Planning of marketing activities in a trading company” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec., doc. R.Greitāne |
Reviewer |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Abstract |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darba autors: Lāsma Plukasa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: Mārketinga darbības plānošana tirdzniecības uzņēmumā.
Bakalaura darba apjoms: 56 lpp, 8 tab., 11 att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Speciālā mārketinga literatūra un informācija par uzņēmumu.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā tiek analizēta mārketinga darbības plānošana tirdzniecības uzņēmumā, specifiskās un mārketinga stratēģijas. Bakalaura darbā aplūkoti galvenie faktori, kuri ietekmē uzņēmuma mārketinga procesa plānošanu, kā arī mārketinga stratēģiju izvēli. Pētījuma daļā kā praktiskā bāze, izmantota parfimērijas un kosmētikas mazumtirdzniecības uzņēmums Douglas, izanalizējot uzņēmuma mārketinga darbību un izstrādājot rekomendācijas veikalu tīkla Douglas mārketinga darbības pilnveidošanai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Plukasa L. Uzņēmuma mārketinga darbības plānošana: Bakalaura darbs/Zinātn.vadītāja Greitāne R. Datorsalikums. Rīga: RTU, 2012. 56 lpp. |
Keywords |
Mārketinga darbības plānošana tirdzniecības uzņēmumā |
Keywords in English |
Planning of marketing activities in a trading company |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
01.06.2012 08:12:14 |