Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Lidostas pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanas projekts
Title in English Airport service quality improvement project
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Dr.oec.,doc.R.Greitāne
Reviewer Pr.doc.I.Eriņš
Abstract Diplomprojekta tēma ir Lidostas pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanas projekts. Diplomprojekts sastāv no 5 daļām. Analītiskajā daļā tiek raksturots uzņēmums VAS Starptautiskā lidosta Rīga, veikta uzņēmuma analīze, kura ietver sevī uzņēmuma un nozares analīzi, uzņēmuma finansiālās darbības rezultātu analīzi, lidostas pakalpojumu kvalitāti un tās nozīmi, pakalpojumu kvalitātes analīzi, kā arī pakalpojumu kvalitātes kontroles analīzi. Analītiskajā daļā tiek atklātas trīs lidostas Zvanu centra lielākās problēmas un to risināšanas iespējamie risinājumi. Projektu daļā tiek izstrādāti priekšlikumi lidostas Zvanu centra sniegto pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanai, izstrādājot Zvanu centra modernizācijas iespējas, kas samazinātu neatbildēto zvanu statistiku un palielinātu servisa līmeni. Tehnoloģiskajā daļā tiek izstrādāta datu bāze lidostas Zvanu centra privilēģiju programmas RIX Club klientiem. Darba un dabas aizsardzības daļā tiek noteikti darba vides riski un veikta risku pakāpes samazināšana, lai darbiniekiem darba vietā tiktu nodrošināta atbilstoša darba vide. Grafiskajā daļā tiek apkopoti attēli un tabulas, kuras autore prezentēs diplomprojekta aizstāvēšanā. Darba kopējais apjoms ir 69 lappuses, kas sevī ietver 24 tabulas, 43 attēlus un 21 izmantotās literatūras avotus.
Keywords Lidostas pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanas projekts
Keywords in English Airport service quality improvement project
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 28.05.2012 22:00:52