Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pakalpojumu struktūra un tās pilnveidošana uzņēmumā
Title in English Service structure and its improvement in a company
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Mg.oec.,asoc.prof.R.Alsiņa
Reviewer Mg.oec.V.Šatrevičs
Abstract ANOTĀCIJA Bakalaura darba tēma ir Pakalpojumu struktūra un tās pilnveidošana uzņēmumā. Darba mērķis ir izpētīt SIA REHO viesnīcas Konventa Sēta pakalpojumu struktūru un piedāvāt risinājumus tās pilnveidošanai. Diplomdarba analītiskajā apskata daļā ir vispārīgi aprakstīta tūrisma nozare, šajā nozarē ietilpstošā viesnīcu industrija, uzskaitīti dažādi viesnīcu veidi un klasifikācija, veikta industrijas konkurences analīze, kā arī uzskatāmi raksturota pakalpojuma būtība un īpatnības. Analītiskās apskata daļas noslēgumā ir aprakstīta pakalpojumu struktūras nozīme uzņēmuma darbībā, kā arī pakalpojumu struktūras elementi, uz kuru pamata tika veikta uzņēmuma SIA REHO viesnīcas Konventa Sēta pakalpojumu struktūras analīze. Pētījumu un aprēķinu daļā ir sniegts vispusīgs uzņēmuma SIA REHO apraksts un uzņēmuma lielākās struktūrvienības viesnīcas Konventa Sēta darbības raksturojums un piedāvāto pakalpojumu klāsts. Pamatojoties uz analītiskajā apskata daļā aprakstītajiem pakalpojumu struktūras elementiem, tiek veikta viesnīcas Konventa Sētas pakalpojumu struktūras un ieņēmumu analīze, kā arī piedāvāti risinājumi pakalpojumu struktūras pilnveidošanai šajā uzņēmumā. Pētījumu un aprēķinu daļas trešās nodaļas ietvaros autors izstrādāja aptauju, kurā respondenti pauda viedokli par nepieciešamākajiem un pieprasītākajiem viesnīcas papildpakalpojumiem un pavadpakalpojumiem, kā arī minēja galvenos augstas kvalitātes viesnīcas servisa raksturojošos faktorus. Pētījumu rezultātā tika secināts, ka uzņēmuma SIA REHO viesnīcā Konventa Sēta pamatpakalpojuma ieņēmumi vidēji sastāda tikai 46% - 60% no viesnīcas kopējiem ieņēmumiem, kas pamato pakalpojuma struktūras organizēšanas aktualitāti šajā uzņēmuma struktūrvienībā. Analīzes gaitā tika konstatētas katra pakalpojuma struktūras elementa radīto ieņēmumu atkarība no viesnīcas noslogojumu un sezonas īpatnībām. Aptaujas datu apkopojuma rezultātā tika secināts, ka viesnīcā Konventa Sēta ir pieejami gandrīz visi svarīgākie un pieprasītākie papildpakalpojumi, taču ir atklāti arī esošās pakalpojumu struktūras trūkumi un piedāvāti risinājumi to novēršanai. Kopumā darbs sastāv no 2 daļām un nobeiguma. Darbā ietvertas 11 tabulas, 9 attēli un 1 pielikums. Darbs sastāv no 62 lapaspusēm.
Keywords Pakalpojumu struktūra
Keywords in English Service structure
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 28.05.2012 16:49:20