Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language „SIA „AA Kosmētika” mārketinga stratēģijas izstrādāšana produktu tirdzniecībai Baltijas valstīs”
Title in English „Development of marketing strategy in „AA Kosmētika”Ltd” for the sale of products in the Baltic countries”
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Mg.oec., lekt. R.Greitāne
Reviewer Dr.oec., prof. I.Geipele
Abstract Bakalaura darba autors: Jeļena Dudoreva Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec., doc. Rita Greitāne Bakalaura darba temats: SIA AA Kosmētika mārketinga stratēģijas izstrādāšana produktu tirdzniecībai Baltijas valstīs Bakalaura darba apjoms: 66 lpp.,8 tab., 33 att. Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Darba izstrādē izmantoti LR likumdošanas akti, zinātniskā literatūra, periodika, interneta avoti, uzņēmuma SIA AA Kosmētika finanšu pārskatu dati un nepublicētā informācija. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbs sastāv no analītiskā apskata daļas, kurā pētīti mārketinga stratēģiskās plānošanas teorētiskie aspekti un izvēlētas metodes darba praktiskajam pētījumam. Bakalaura darba pētījumu un aprēķinu daļā raksturota situācija Baltijas valstu ekonomikā un dekoratīvās kosmētiskas nozarē, kā arī analizēta nozares konkurences vide, raksturota uzņēmuma SIA AA Kosmētika darbība, pētīta mārketinga vide Igaunijā un Lietuvā. Darba nobeigumā, apkopojot pētījuma rezultātus, noteikti mārketinga instrumenti un budžets uzņēmuma SIA AA Kosmētika zīmola Deco Collection virzīšanas stratēģijai, bet pētījuma nobeigumā apkopoti galvenie secinājumi un priekšlikumi.
Keywords SIA AA Kosmētika mārketinga stratēģijas izstrādāšana produktu tirdzniecībai Baltijas valstīs
Keywords in English Development of marketing strategy in AA KosmētikaLtd for the sale of products in the Baltic count
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 04.06.2012 11:08:46