Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Organization and Management of International Economic Relations |
Title in original language |
„AS „DNB banka” zīmola maiņa un tā ietekmē uz klientu aktivizāciju” |
Title in English |
“Change of the Brand Name of JSC “DNB banka” and its Impact on Customers Activities” |
Department |
22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics |
Scientific advisor |
Lekt. N.Rudzītis |
Reviewer |
Lekt. J.Priede |
Abstract |
Diplomdarba temats ir AS DNB banka zīmola maiņa un tā ietekme uz klientu aktivizāciju.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt AS DNB bankas radītājus un to ietekme uz klientu apmierinātību.
Darbs sastāv no ievada, 3 daļām un apakšnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras saraksta un pielikumiem.
Pirmajā nodaļā ir aprakstīts zīmola jēdziens un Latvijas komercbanku zīmola maiņas prakse, kā arī to ietekme uz bankas klientiem un potenciālajiem klientiem.
Otrajā nodaļā ir analizēta Baltijas valstu komercbanku darbība, Latvijas komercbanku darbība, kā arī ir aprakstīta un analizēta pētāmās bankas vēsture, organizatoriskā struktūra, konkurētspējas rādītāji, SVID analīze un iedzīvotāju viedoklis par bankas pakalpojumiem, drošību un atpazīstamību.
Trešajā nodaļa izanalizēts un apkopots AS DNB banka klientu viedoklis par bankas jauno zīmolu un pakalpojumiem.
Diplomdarba apjoms ir 70 lappuses. Pielikumu skaits 3. Kopējais attēlu skaits - 33, tabulu skaits 11. |
Keywords |
zīmols, zīmola maiņa, DNB banka |
Keywords in English |
brand, rebranding, DNB banka |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
23.05.2012 06:49:56 |