Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Innovations and Entrepreneurship
Title in original language "Komunikāciju stratēģijas izstrāde SIA „Rīgas meži” struktūrvienībā „Mežaparks”"
Title in English "Development of Communication Strategy for “Mežaparks” Department of „Rīgas meži” Ltd"
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Dr.oec.,prof. E.Gaile-Sarkane
Reviewer MBA M.Ozoliņš
Abstract Rubina L. Komunikāciju stratēģijas izstrāde SIA Rīgas meži struktūrvienībā Mežaparks: Maģistra darbs / L.Rubina, E. Gaile-Sarkane. Rīga: RTU IEVF RUI Starptautisko programmu nodaļa, maģistra profesionālo studiju programma Inovācijas un uzņēmējdarbība, 2012. 98 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms bez pielikumiem ir 100 lpp., tajā iekļauti 26 attēli un 26 tabulas. Bibliogrāfiskajā sarakstā ietverti: 26 avoti latviešu un 14 angļu valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi. Darba mērķis ir izstrādāt SIA Rīgas meži struktūrvienības Mežaparks komunikāciju stratēģiju, ietverot komunikācijas vadlīnijas ar visām ieinteresētajām pusēm, paaugstinot Mežaparka atpazīstamību, konkurentspēju gan vietējā, gan starptautiskajā tirgū, kā arī nodrošinot efektīvāku divvirziena komunikācijas procesu. Teorētiskajā darba daļā tiek pētīta vietas mārketinga teorija, kā arī apskatīts komunikācijas process, detalizētāka analīze no teorijas aspekta tiek aplūkotas mārketinga komunikācijas un to stratēģiju paveidi. Analītiskajā darba daļā tiek veikts līdzīgu, starptautiskajā tirgū sastopamu, atpūtas un kultūras parku pieredzes salīdzinājums, kā arī veikta Mežaparka mērķauditorijas segmentēšana un, izmantojot teorētiskos modeļus, tirgus pozicionēšana. Maģistra darba izstrādes ietvaros tika veikts arī potenciālo investoru un vietējās sabiedrības pētījums, izvērtējot esošo Mežaparka komunikācijas efektivitāti, kā arī nākotnes attīstības tendences. Praktiskajā daļā tiek izstrādāta jauna Mežaparka komunikācijas stratēģija, izveidota vienota vizuālā identitāte logotips, sauklis, mājas lapas skice. Balstoties uz stratēģiju, tika izstrādāts optimāls komunikācijas plāns, raksturots stratēģijas ieviešanas process, kā arī noteikti stratēģijas efektivitātes rādītāji. Komunikāciju procesa vadīšana un plānošana ir nodrošina ne tikai uzņēmuma pieejamo resursu optimizēšanu, bet arī virza uzņēmumu uz izvirzītā mērķa sasniegšanu, kļūstot par atpazīstamāko sporta, kultūras un dabas parku vietējā un starptautiskajā tirgū.
Keywords Mežaparks, komunikācija, mārketings, stratēģija, attīstība
Keywords in English Mezaparks, communication, marketing, strategy,development
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 23.05.2012 11:09:19