Abstract |
Diplomprojektā pētīta uzņēmuma ARB auto konkurētspēja autoservisu piedāvāto pakalpojumu jomā. Uzņēmums darbojas monopolkonkurences apstākļos, tādēļ svarīgi ir klientam nodrošināt pilnu pakalpojumu ciklu, lai konkurētu ar līdzīgiem pakalpojumu sniedzējiem. Lai uzņēmums spētu strādāt un nodrošināt sev attīstību pašreizējos ekonomiskajos apstākļos un konkurēt mainīgajā tirgū, ir nepieciešams ieviest jauninājumus- jaunus pakalpojumus uzņēmuma darbībā.
Darba autors analizējis uzņēmuma darbību, attīstības tendences un prioritātes, kā arī piedāvājis savus trīs risinājumus sekmīgai un produktīvai tālākai uzņēmuma darbībai. Analizēti trīs priekšlikumi, lai attīstītu uzņēmējdarbību, no kuriem, izvērtējot ieviešanas izmaksas, produktivitāti, riskus un to mazināšanas iespējas, noteikts izdevīgākais. Diplomprojekts sastāv no piecām daļām: analītiskās daļas, projekta aprēķinu daļas, tehnoloģiskās daļas, darba un dabas aizsardzības daļas un grafiskās daļas. Izstrādājot projekta aprēķinu daļu, tika secināts, ka uzņēmuma attīstībai pašreizējā situācijā, nepieciešamākais pakalpojums ir nodrošināt automašīnu virsbūves krāsošanu. Šī pakalpojuma veikšanai piemērotākais variants ir jaunas krāsošanas kameras iegāde. Kā uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas projekts tiek piedāvāts autoservisā izstrādāt elektronisko klientu datu bāzi, lai atvieglotu un padarītu produktīvāku autoservisa ikdienas darbu. Datu bāzes izstrādāšanas, ieviešanas process un iegūtais rezultāts attēlots diplomprojekta tehnoloģiskajā daļā. |